Sunday, January 27, 2008

aku kembali....


aku kembali...

bukan kerana menjilat semula ludah yg telah aku lemparkan....tapi seperti yg telah aku katakan dlm entri aku sebelum ini....kini hati aku telah berjaya menguasai emosi ku semula....setelah jasadku merajuk membawa diri...tanpa hati dan emosi.....

aku kembali.....

bukan utk menyerah kalah....tapi utk meneruskan perjuanganku.....perjuangan yg aku impikan....kerana aku yakin....dugaan baru sikit menimpa....hidup ini banyak lg dugaan yg harus kita bersiap sedia utk hadapi.....

aku kembali....

bukan utk menunjukkan aku adalah hebat...tapi aku kembali kerana aku sedar...perjalanan aku masih muda....masih banyak yg aku harus lalui...dalam mencari kemanisan hidup ini....

aku kembali...

kerana aku sedar...hatiku masih utknya....jiwa ragaku hanya utknya.....cintaku hanya utknya.....aku sanggup mengorbankan segalanya hanya utk dirinya....kerana ku yakin....ia memerlukan aku....memerlukan aku....utk mengajar aku mengenali dunia ini....dunia yg hanya sementara cuma....

aku buangkan segala egoku...aku buang segala emosiku....aku buang segala yg terbuku d hati.....utk ku terus melangkah dengan penuh keyakinan mengejar apa yg aku impikan selama ini.....

aku kembali kerananya......

6 pengkritk ceritera duniaku:

Pjoyz xXx said...

Welcome Back!!!! Good Luck 4 ASTAR! Thank you so much....

ZaKrYeE said...

jumain propa!!!
echeng2 jer tarik diri...yakin ko indikkkk......

Pjoyz xXx said...

yusri, ko jangan banyak bunyi. aku sepuk ko kang. banyak bunyi lak dia.

abang raja said...

Tahniah Jumain sebab kembali. Biasalah, anda masih muda. Banyak lagi yang perlu dipelajari.

Jadikan ini adalah suatu peringkat mematangkan kita. Good Luck untuk Debat Astar..!!

notakematian said...

bagus...bagus... chayok ! chayok !

tapi... jumain memang propa...
hahahaha....very the very laaa

law said...

propa sgt2..propa jer..

tp xkira pe2 pn kptsn hg..ak ttp skong hg la sbg kwn..

so slmt berjaya dlm dbt asta nnt..

Popular Posts

Popular Posts since May 2010