Monday, January 14, 2008

alif ba ta cerita ku....sem 2 di ump....


ya allah....

xsangka this sem aku betul2 busy....

penat je memanjang.....banyak sgt benda nak kena buat....bukan saje nak menyusahkan diri utk masuk apa2....tapi memang dah minat aku...nak buat mcm mane kan...


1st week

setiap malam aku ada lat. debat....aku tak kesah la kan....coz utk pemilihan dan lat. utk debat intgriti n astar...so aku pun selalu lah dtg...lagi pun 1st week sem nie tak bnyk keje sgt pun.....so aku pun berjaya melalui minggu pertama sem 2 walaupun aku terasa bosan dengan ump nie...khua3.....


2nd week....


so....2nd week adalah starting utk segalanya....star minggu nie la aku byk benda yg nak kena bt n hantar minggu depan....dis week aku busy dgn 3 benda...


  • repot,assgment,proposal and tutorial yg berlambak....mati lah aku....dah la aku mls nak bt benda tu semua....

  • busy dgn lat. debat pulak....wlpun xtau pg atau tak....intgriti or astar...coz dat time aku ada kem btn pulak...khua2

  • lat.teater n nyanyian lagu asli...coz nex week nak bertanding.....hu3

3rd week.....


3rd week lak...byk kerja aku xbt lagi.....n den dis week ari rabu aku kena pg um utk teater dan juga usim pd ari jumaat tak silap aku...utk pertandingan nyanyian lagu asli n traditional...so tiap2 mlm aku kena ada lat....hu3 debat punya lat. pun ada gak cuma aku xpergi 4 this week jek...hu3


begitulah hari2 ku berada di sem2 utk permulaan cerita sem 2 ku....


nantikan entri seterusnya.....

cute je cactus kat atas tu.....seperti sepasang kekasih..he3


to be continue....

3 pengkritk ceritera duniaku:

Raja Azrul said...

Salam..

Amboi, dah bizi ke?

Baru 2nd sem dah gaduh bizi..itu belum pegang apa2 jawatan dalam kelab..takpun jadik pengarah projek! Tentu lagi pening..

Hahaha..takpelah, yang paling penting buat kerja biar sistematik dan teratur, insyallah..semua akan jadi terbaik!!

p/s: abang akan tengok performance jumain..so tunggu jerlah !

Lily Cartina said...

kate student.bz la kan.
ehehehhe

law said...

ye laa..2 pn blom de pgng jwtn..dn jgk jd pengarah projek..

nie aku la yg btol2 bizi sgt..
huhuhu..

dh la pgng jwtn n kne handle progrm..

penat...meeting jer selalu..

pe2 pn..kte akn tempuhi semue 2..
bler lg kte nk hdp bnde2 nie..

dlm U la..besa la kwn..huhuhu:)

Popular Posts

Popular Posts since May 2010