Sunday, January 6, 2008

chua soi lek letak jawatan-video seks

umum sudah mengetahui bahawasanya...seorang pemimpin menteri kesihatan telah meletakkan jawatan beliau atas dasar tersebarnya video seks beliau bersama seorang wanita...kononnya rakan peribadi beliau...tertangkap beraksi di ranjang....

bila mendengar cerita dia letak jawatan nak tergelak tu pun ada gak...ehm...kesian kat dia kan....dek kerana dengki dan untuk menjatuhkan status seseorang....dengan mudah manusia sanggup buat apa saja....tapi yang bodohnya....dia juga lah kan....siapa suruh pergi buat 'benda' tu di hotel....ada isteri tak manfaatkan....he3 sama2 pun dah berumur....sedar diri je lah kan....

biasa la tu...bila dekat2 nak pilihan raya nie...banyak lah benda yang kena kat pemimpin2 yg konon2 nya berkaliber nie....nak buat macam mana kalau memimpin tak jujur...memang akan ada balasannya....

dan yang paling menyedihkan....dia telah menunjukkan bahawa pemimpin pada masa sekarang bukanlah pemimpin yang mempunyai disiplin dan attitude yang baik...kita tahu kalau kita boleh perangkap pemimpin2 yang lain......sama juga...2 kali 5 gak....cuma nasib jek....bukannya saya nak kata kerana nila setitik rosak susu sebelanga kan.....macam yang korang tahu la kan kes altantuya tu....pemimpin besar yang terlibat dalam hal tu....sebab tu kes tu sampai sekarang tak selesai lagi...nak buat macam mana....kesian kat keluarga altantuya....

sekarang nie malaysia memang ketandusan pemimpin yang betul2 boleh memimpin negara kita....selepas tun dr.m meletak jawatan....tak de siapa yang boleh menggantikan beliau sebenarnya....tapi nak buat macam mana kan...dah dia nak letak jawatan.....pemimpin yang ada sekarang pun tak de siapa yang berani bersuara pun...semua tahu ikut telunjuk jek....pandai bercakap jek....semua tak boleh pakai.....

ehm....mesti lepas nie semua pemimpin berhati2 agar tak jatuh ketangan musuh dorang dpd jadi seperti chua soi lek tu kan.....ehm....lepas nie confirm chua soi lek boleh 'have fun' sesuka hati dia kan...coz semua jawatan dia dah di lepaskan....tak pe lah...kan dia sendiri yang cakap lepas ni boleh dia jadi rakyat biasa.....

so....selamat menjadi rakyat biasa chua soi lek.....
kepada pemimpin2 yang lain....berhati2 la ek...jadi lah seorang yang jujur agar anda selamat dunia dan akhirat....amin

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010