Sunday, January 27, 2008

hadiah daripada hati....

hadiah daripada hati...itulah album terbaru siti nurhaliza yg ke-12.....bak kata beliau lagu nie...khas di tujukan utk semua peminatnya...yang setia dari dulu hingga sekarang...dan album ni juga adalah hadiah dari hati beliau....tulus dan ikhlas.....

sebelum nie....b4 aq xdengar lagu2 beliau dalam album terbaru nie....aku ingat kali nie lagu2 dia mesti tak best sebab....mesti lagu2 dia kali nie bukan luahan dari hati beliau.....tapi semua itu meleset.....sebab semua lagu2 belaiu dalam album nie semua ada maksud tersendiri.....ada jugak lah lagu yg menyentuh hatiku ini...he3 biasalah setiap manusia ada hati utk merasa apa yg ada dlm hati....

aku harap album beliau kali nie berjaya.....seperti album transkripsi yg lepas.....coz aku yakin...album beliau kali nie...adalah yg terbaik di kalangan yg terbaik.....kerana ianya di hasilkan daripada hati yg benar2 ikhlas.....kata beliau lah kan...he3

lagu yg plg menyentuh perasaan ku kini ialah MELAWAN KESEPIAN.....ntah la...aku rasa lagu nie telah berjaya menyentuh hati ku yg kosong tanpa cinta.....sebab lirik dia yg menyebabkan ada something yg menaikkan semangat aku....he3 korg tahu tak...punya lah aku penat cari lirik lagu melawan kesepian nie.....tention giler aku tak jumpa....ya lah...aku kan tak beli abum dia pun lg...he3 masalahnya aku ddah ada sume lg dia.....download lah kan....sorry....he3

xpe lah...kita lupakan pasal lirik...nanti klu aq dah dpt aku post kan...n komen skali k....

aku teringat lagi time aku mula2 minat ct....time tue aku rasa baru darjah 3 tak silap aku....1st time aku mengenali ct time tue aq tgk dia kat pencalonan juara lagu lah....he3 time tue tgk dia kiut sgt....so aku pn mula la minat dia sampai sekarang....he3 mcm klakar kan...minat kerana kiut...hu3 time tue tak tahu menilai lagu lg....sekarang dah pandai la...ha3

apa2 pun semoga album ct yg ke-12 nie....berjaya dan terus berjaya meraih kutipan jualan album yg tinggi k....dan seterusnya berjaya merangkul anugerah....

INFO ALBUM BARU SITI (EXCLUSIVE DI SITIZONE.COM)
  • Album solo yang ke 12
  • Mengandungi 11 buah lagu dalam bentuk kaset dan cd
  • Penerbit album adalah Dato Siti Nurhaliza, Aubrey Suwito, Audi Mok, Azlan Abu Hassan, Jenny Chin, Greg Henderson dan Sharon Paul
  • Album akan diedarkan pada 10 Disember 2007
  • Album terbitan Siti Nurhaliza Productions (M) Sdn. Bhd. dan diedarkan oleh Suria Records
  • Dalam album akan ada cara untuk DOWNLOAD FULL SONG dan TRUE TONES



LAGU-LAGU DALAM ALBUM 'HADIAH DARIPADA HATI'
  • Ku Mahu (Audi Mok / Rina Khan)
  • Melawan Kesepian (Pongky Barata)
  • Mulanya Cinta (Dick Lee / Adlin Aman Ramly)
  • Tanpa Kalian (Taufik / Taufik / Dato Siti Nurhaliza)
  • Biarkan (Azlan Abu Hassan / Azalea)
  • Kerana Dirimu (Cynthia Lamusu)
  • Hati (Sharon Paul / Shuhaimi Baba)
  • Wanita�(Muhamad Fahmi / Shanty Ramadani / Dato Siti Nurhaliza)
  • Cintamu (Sharon Paul / Fedtri Yahya)
  • Sutramaya (Aubrey Suwito / Tinta S)
  • Sekian Lama (Azlan Abu Hassan / Azalea)

kata2 siti nurhaliza tentang album dia....klik sini...

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010