Tuesday, January 29, 2008

PROPA::;ranking kecekapan malaysia adalah......???

berbalik kepada entri yg aku post semalam....mengenai kononya kecekapan malaysia adalah berada pada tangga ke-6 di dunia.....

tetapi apa yg aku dapat dpd seorg insan yg telah komen entri aku tu...mengatakan perkara yg sebenarnya.....

aku pun terkezutlah bila dpt tahu perkara sebenar nie....tp aku malas lah nak bg komen lebih kan...kang xpasal2 aku masuk ISA....he3 menyebarkan fitnah....tp terpulang pada korg lah menilainya.....adakah ianya betul ataupun sekadar propaganda politik malaysia....biasalah tu kalau2 nak dekat pilihan raya...apa2 pun sanggup di bt utk mengaburi mata rakyat.....berdosa tau...tanggunglah kat akhirat ek....he3

so...korg klik sini.....tgk ranking malaysia kat mana sebenarnya.....

p/s tq to....bakadasu 4 da info k.....

1 pengkritk ceritera duniaku:

nota.kematian said...

cuba kira berapa kali perkataan "propa" itu ditulis...
huhuhuhuhu....

Popular Posts

Popular Posts since May 2010