Wednesday, January 9, 2008

Rafidah sahut cabaran lawan Anwar

ehm....dengar cerita anwar ibrahim akan bertanding kat parlimen kuala kangsar...melawan rafidah aziz....

rafidah aziz pun bila di tanya....dia tak kesah dengan anwar ibrahim tu....maybe dia yakin kot dia boleh menang.....

apa2 pun pertembungan ini agak menarik juga ek...tapi yang peliknya kenapa anwar nak lawan kaum perempuan seperti rafidah aziz....kan baik dia pergi lawan kat kepala batas ke or kg. tun dr. m.....barulah best.....he3 mungkin anwar pun yakin kot dia leh menang....kenapa tak bagi isteri dia jek bertanding lawan rafidah....barulah sengit....so xda lah kalau kalah kang....malu pulak....adoi....hu3

kita tunggu danlihat je lah....america dah nak habis dah pilihan raya dorang.....aku dengar maybe obama kot menang...kesian hillary clinton....ha3 pilihan raya thia pun dah selesai....malaysia je gedik2 nak lambatkan...tu yg menybabkan banyak benda tak baik berlaku tu...hu3

ehm....nampaknya 5tahun akan dtang la baru aku mula mengundi....hu3

petikan akhbar...klik sini.....

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010