Sunday, January 6, 2008

sedih dan kecewa....

sedih dan kecewa mengenang nasib ku ini hu3 ntah knapa...tiba2 je rasa sedih...bila aq dgr cite mgenai result budak2 yg 1 P.A(PENASIHAT AKEDEMIK) dgn aq gempak2....brapa kerat jek yg dpt 3 kebwh....aq hampir la dpt 3 kan...hu3 disebabkan math aq dpt D+ tu yg mnarik pointer aq tambah jatuh tu....hu3 tp xpe la redha jek....ingatkan nak upgrade kan markah sem pendek nie....tp mendngar cerita dpd rakan se P.A aq yg P.A aq kt....xguna pun upgrade kan markah coz ianya xkan efect apa2 kat pointer....sikit jek pun pointer naik kalau amik balik paper tue....hu3 bila fikir2 balik...rasanya tak jadi la aku upgrade kan markah aku kalau macam tu...dah membazir masa cuti aku....ehm....so aku pun ada solution utk mengatasi semuanya....iaitu dengan membuat yg terbaik utk sem2 nie supaya GPA aku stabil.....he3 orang kata xsemestinya kt sentiasa xberjaya mencapai matlamat yg kita inginkan...dan xsemestinya kita dapat result baik pada masa skrg akan terus dpt result baik pada masa akan datang....semuanya terpulang pada usaha masing2...coz ALLAH itu maha adil....segalanya mungkin akan berlaku....yakin dan percaya....tawakal...doa...redha.....hemm...lagi 1..berita yg menyedihkan aku bila malam tadi my mom call....dia kata my father masuk hospital coz sakit paru2 berair.....tp kjap jek coz my father xnak kena tahan kat hospital....hu3 ehmm...semoga beliau cepat sembuh hendaknya.....amin

1 pengkritk ceritera duniaku:

abang raja said...

Relax..

Jumain ada byk sem lagi...
insyallah..

Lepas ni, score lah yerk~!

Popular Posts

Popular Posts since May 2010