Thursday, January 3, 2008

sem 2 tahun 1...

dalam ketidak sedaran diri ini....dalam melayari kehidupan sbg seorg mahasiswa...kadang2 terdetik di hati...begitu pantas hari berlalu sehingga membawa aku ke alam universiti...terasa diri ini terlalu muda lg....seperti masih berada dlm alam persekolahan....tp tak mengapa...aku harus lalui hidup ini dan terus melangkah....

ehm....kadang2 aku terfikir....apa yg aku telah pelajari semasa sem lepas....kalau ada exam semula confirm aku tak leh jawab ha3....ya la time tu perasaan aku utk belajar langsung xde....mungkin sebab kos yang aku belajar skrg nie bukan la pilihan aku....hu3 mungkin sebab faktor itulah aku tak serius dlm belajar time sem lpas.....so time dpt result sem 1 hari tu....barulah semangat aku terus berkobar-kobar utk terus berusaha dan belajar dalam subjek nie walaupun pada awalnya aku tak suka....hu3

permulaan class sem 2....agak hambar...entah kenape...? seperti xde mood nak belajar...seperti kehilangan sesuatu.....ntah nape....seperti hidup aku di universiti mcm xde serinya....tp aku cuba utk memotivasikan diri utk terus tabah...walupun apa yg aku inginkan semenjak masuk ke universiti tidak dapat aku kecapi....dan aku berharap sem 2 tahun 1 nie dapat memberi aku seribu kegembiraan dan kebahagiaan utk aku terus berada di bumi ump ini....amin...


0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010