Monday, February 18, 2008

jom join GENG JURNAL


semalam aku buka blog khairulnizam bakri debaterz uitm..so aku pun terbaca mengenai GENG JURNAL nie...kalau dia baru tahu...aku pun baru tahu kewujudab blog tue...he3

dan apa yg menariknya...dalam GENG JURNAL nie ia mngumpulkan pelbagai bloggerz seluruh malaysia utk berkampung kat situ...melaluinya dapatlah kita semua bertukar2 pandangan.....

aku pun baru daftar jadi ahli kat GENG JURNAL tue...tp aku x explore lagi la...he3 abg hafizul pun dah daftar....he3

bt pengetahuan korang...baru2 nie ada anugrah utk mana2 blig yg menariklah kan...so pemenang dia ialah saudara SAHARIL...kerana telah memenangi anugrah blog terhebat dan menarik...memang kalau korang buka blog dia...memang gempak....dia xbanyak menulis..tetapi lebih byk menggunakan gambar utk mengekspretasikan sesuatu itu.....btol ke tue...ehm...

so kepada siapa2 di luar sana yg tergolong sbg bloggerz...sila2 lah datang ke GENG JURNAL k....

c u there....

1 pengkritk ceritera duniaku:

ZaKrYeE said...

oitt..cpt msuk blog aku..undi jgn x undi.....

Popular Posts

Popular Posts since May 2010