Friday, February 15, 2008

pak lah vs abdul hadi !!!



wah...satu pertembungan yang hebat...inilah salah satu kejutan pilihanraya ke-12....

pe tak nya...ianya menemukan ketua kepada parti BN dan PAS....

mesti 1 pertembungan yang sengit....

pak lah pun xkesah kalau abdul hadi ni nak berlawan kat kepala batas....boleh pulak pak lah kata PAS tak yakin menang kat trengganu...tu pasal depa duk nak lawan dia kat parlimen kepala batas...wah yakin pak lah bt ramalan....xbaik...jangan confident sangat...benda xjadi lagi wahai pak lah yg ku sayangi....hu3

tapi bagi aku...tindakan abdul hadi nak lawan pak lah kat kepala batas adalah 1 risiko yg amat besar utk dia sebab apa...kepala batas kan tempat kelahiran pak lah....dan peratusan utk pak lah menang besar mmg tinggi...so tak yah lah nak memasang hasrat nak lawan pak lah kat situ ek...lebih baik pasang strategi kat tempat yg yakin 100% boleh menang...lagi bagus....buat pa lah hang duk p berani nak masuk kandang harimau kalau hang tu kucing jek....he3 wah bagi tips pulak aku nie...ehm...kenalah ada strategi....bila dah dapat....buatlah kubu...agar temapat tu jadi hak milik kekal....tak gitu....he3

macam pernah berpolitik jek aku kan...over dari pagar sgt....nak bt mcm mana...cik jah oii...aq mmg excited pilihan raya kali nie....he3

petikan utusan...klik sini

semoga pak lah dapat menang besar sambil tersenyum.....

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010