Friday, February 15, 2008

tawan KELANTAN???

tawan KELANTAN?

mampukah kerajaan BN pada penggal pilihan raya ke-12 nie menawan kelantan semula setelah PAS memerintah kelantan selama 18 tahun...ini 1 persoalan yang di tujukan kepada pak lah oleh wartawan.....dan seperti biasa...pak lah yakin mugkin BN mampu utk menguasai dan menawan kelantan semula....beliau berkata ada harapan cerah utk mencapai kecemrlangan di kelantan....wah nampaknya parti BN kali nie seperti telah bersiap sedia utk pilihan raya kali nie...sepertinya telah membuat 1 formula bg mengulangi kejayaan pilihan raya yg lepas....

pak lah juga yakin mampu utk menang dgn cemerlang adalh di sebabkan adanya sokongan positif rakyat kelantan di dalam menyokong parti BN nie....betul ke? ehm...kalau mcm tu bgus la ek....

apa2 pun semoga apa yg telah di rancang oleh kerajaan itu berjaya utk di hasilkan dan seterusnya memberi faedah kepada rakyat amnya....tak gitu...he3

dan spekulasi pun keluar bila wartawan menanyakan samada pilihanraya nie diadakan disebabkan oleh utk mengelak dpd anwar ibrahim dari terus masuk utk bertanding dlm pilihanraya kali nie...tapi pak lah ckp ianya tiada kena mngena dgn itu dan semuanya adalah i sebabkan keptusan yg d buat oleh SPR....so maknanya anwar ibrahim tak masuk bertandinglah penggal nie...ehm....sayang pulak...baru nak tgk persaingan sengit berlaku....hu3 kan khabar angin kata yg anwar nak bertanding kat kuala kangsar tak silap coz dia nak lawan dgn dato rafidah....kita tgk je lah pe yg akan berlaku ek...sama2 kt nantikan penamaan calon pada 24feb nie k....

tawan...jangan tak tawan......

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010