Monday, February 11, 2008

terlalu banyak..............

terlalu banyak utk aku luahkan.....mungkin aku bukan seorang yg mudah utk meluahkan sesuatu terhadap sesiapa...pabila aku mempunyai masalah.....kerana bg aq...biarlah ianya menjadi tugu di dalam hatiku,....pabila ku sudah tak mampu utk menyelesaikanya...kerana bg aq....biar ianya menjadi monumen dlm hati...agar suatu hari nanti mampu utk aku mengingatinya....semula,,,...

mungkin akan ada suara mengatakan....bodohnya utk aq menyimpan segala kepedihan dan keperitan hidupku di buku hati...jawapan ku cukup mudah....biar apa yg aq lalui melalui cara pilihan ku sendiri....kerana ku tahu...selagi aq berdaya utk melaluinya....selagi itu aku akan tempuhi walau betapa perit utk aku lalui....kerana akan ada suatu saat....manusia akan memerlukan manusia dan tuhan penciptanya...utk meleraikan apa yg di hadapinya....

terlalu byk perkara yg inginku tulis dalam blog nie....semua hal mengenai apa yg berlaku kebelakangan ini....tapi mungkin bukan masanya....biarlah masa yang akan menentukan semua...dan yg akan memberi aku masa....bila akan aq mampu utk menaip blog lg mengenai diri ini....mungkin masa tidak mengizinkan....

biarlah....aku lalui....semua dengan tabah.............

2 pengkritk ceritera duniaku:

nota.kematian said...

kadang kala dipendamkan saja biar angin menerbangkan segalanya adalah lebih baik dari meluahkan kepada semua... huhu...
itu.. kadang kala...

jumain said...

ehm...betul tu nota kematian...

kadang2 jek perlu di pendamkan...tp itu jika kt sdah xmampu...selagi mampu atasi sendiri itu lebih baik...utk kita...

Popular Posts

Popular Posts since May 2010