Wednesday, March 12, 2008

AF6: kontroversi sudah bermula.....!


bermulalah kontroversi AF6 setelah mengumumkan 25 bakal pelajar AF untuk musim ke 6.....
anda pasti tertunggu apakah kejutan dan kelainan yang ingin di bawa oleh AF6 kali ini setelah 2 musim yang agak suram......

sudah pasti penonton inginkan kelainan pada kali ini dan ingin melihat apakah sebenarnya yang ingin di cari oleh pihak astro setelah meningkatkan umur peserta kepada 45tahun.....lebih kurang 6000 peserta yang telah hadir ke ujibakat AF6 kali ini dan jumlah ini adalah yang paling ramai jika di bandingkan dengan musim2 sebelumnya....faktor umur yang ditambah adalah salah satu faktornya.....dan apa yang pasti AF6 sudah pasti akan mempunyai peserta yang mempunyai peringkat umur dari belasan hingga puluhan...dari remaja hingga bergelar nenek....sesuatu yang menarik untuk kita lihat apabila perbezaan umur yang agak ketara jika benar AF6 kali ini membariskan peserta yang jurang umur mereka yang agak jauh.....pasti membuat penonton tertarik untuk melihat...dan apa yang pasti...kontroversi hangat pastikan akan timbul...itulah modal utama pihak astro untuk meraih rating penonton...walaupun kebanyakan kontroversi2 yang berlaku sudah di rancang dari awal lagi.....tapi harap2 kali ini ianya menjadi....jangan seperti musim2 sebelum ini apabila penonton terasa tertipu dengan propaganda pihak astro....

mari kita lihat apa yang menarik pada AF6 kali ini sebelum pengumuman peserta2 yang akan beraksi di pentas AF6 kali ini...::;

  • pengetua: ramli ms
  • tenaga pengajar: kesemua wanita...apa yang pasti...kak nita antara salah seorang tenaga pengajar.....
  • had umur peserta 18-45 tahun...
  • pengacara mingguan: ac mizal
  • pengacara diary af: sarimah ibrahim
  • tiada prelude...kesemua 25 peserta ini akan si short list kan oleh tenaga pengajar sendiri...
  • pengkritik tetap: kak ogy dan ning baizura....
  • pengumuman peserta akhir daripada 25orang pada 16 mac ni. 8:30mlm...tirai af....
  • peserta hairina...nenek kepada dua orang cucu beliau dan juga kakak datuk siti nurhaliza...iaitu sahira,...bakal membuat kontroversi yang besar dalam AF6 kali ini....terutama hairina yang telah menjadi muka depan kebanyakan akhbar apabila beliau pergi ke uji bakat AF6.....dan apa yang pasti kedua2 muka ini mungkin akan menjadi finalis AF6....
  • ada juga peserta2 yang tersingkir pada uji bakat lepas mendapat peluang untuk menyertai AF6 kali ni....seperti tiada muka baru....
hanizah dan sahira

pandangan aku...apa yang pasti AF adalah antara program realiti yang sudah di rancang dari awal lagi...ianya ibarat sebuah cerita yang sudah ada skrip....dan apa yang pasti juara juga sudah di rancang dari awal lagik.....di harapkan AF6 kali ini mampu untuk menjadi musim yang paling terbaik sepanjang 5 musin yan telah mereka lalui....jika tiada perubahan....ehmm...bungkus je terus....rehatkan jelah AF tue....hu3


harap2 AF6 kali ni lebih meriah dengan peserta2 yang berbakat besar...tak lah macam peserta2 sebelum ni yang cuma sekadar ada muka...boleh nyanyi sikit...dah boleh jadi peserta AF.....tu yang AF tak leh laku tue....hu3 buat lambakkan artis yang tak berbakat je kat malaysia nie...buat hampeh je...hu3

ok lah,...malas nak ulas banyak2...coz aku pun sebenarnya tak sabar nak tengok AF6 nie...lagi2 akak siti masuk wei....sedap ke suara akak siti tue...ehm...sama2 lah kita tunggu 17 mac nie ek....khua3.....

GOOD LUCK untuk semua bakal peserta AF6 k...semoga anda berjaya di AF6 dan menjadi artis yang berjaya....

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010