Friday, March 21, 2008

biro tatanegara!!!

hari ni...tepat pukul 6 petang aku akan bertolak ke MELAKA......
melaka kat mana aku pun tak tahu...
malas nak ambil kisah....
sebab aku memang tak nak pergi pun BTN ni...
nasib baiklah markah dpd BTN nie 30%
dpd markah keseluruhan subjek msian studies....
kalau tak....tak de maknanya aku nak pergi...
lagi pun aku dah pergi PLKN....
rasanya tak de beza pun....
redha je lah...
pergi dengan hati yang terbuka...
adam,amir dan law pun pergi....
habislah BTN tu...
sebab debaterz2 UMP ada kat situ...he3
sesi ke2 ni ramai budak non-malay....
ok lah kot....
harap2lah....
so doakan aku selamat di sana k....
dan selama 2 hari 1 malam dr sekarang...
tiada entri baru
yg akan menyusul...
untuk daoz yg propa~
nantikan entri aku next week....
kawan: suka@sayang???!!

da~

3 pengkritk ceritera duniaku:

Daoz said...

mmg ak akn tgu. pergi btn jaga dri elok2, jgn nak me.... plak. hoho.

jumapx said...

ehmmm tunggu la ek...ha3
aku pun tgh cari ilham nak tulis apa...

ko ingt aq mcm ko.....nak me....!!!

aq pg btn sbg anak malaysia...
ha3 ayat2....

propa~

Raja Azrul said...

hmm..good luck untuk selamanya..

Popular Posts

Popular Posts since May 2010