Thursday, March 27, 2008

DEBAT NC : mock debat.....!

semalam....
mock debat di langsungkan....
suasana agak meriah walaupun xramai peserta yg datang....he3
apa yang paling penting aku rasa seronok mlm td...
walaupun aku hanya menonton....
tapi aku begitu tertarik..
dengan kehebatan senior2 ku yg semakin hebat...
aku rasa la...he3
adakah ini ayat propa~ ???

sudah lama agaknya kami tidak berdebat...
mungkin itu adalah yg pertama kalinya...
setelah selesai debat intgriti dan astar...
aku rasa seperti dah nak berkarat....
lagi2 nak bertanding untuk debat NC kali nie...

ha!
sebelum nie...
dalam episod debat NC gak...
aku ada katakan...
xtau nak wakil mana...
maka dengan ini aku memberitahu kat korang...
yang aku terpaksa menyelitkan diri....
bersama law kok sin yg propa...
(setelah law sedaya upaya memujuk aku)
dalam team club insmartif....

nak buat macam mana u ollz....
terpaksa...
rugilah edisi kali nie aku xmasuk...
hanya ada 1 peluang je dik oii....
tahun depan dah tak leh....
dah senior namanya....
he3

harap2 kali nie....
ada hasilnya.....
tapi apa yg paling penting....
dapat juga aku melepaskan gian untuk berdebat...
sekurang2 nya dapat mengasah karat yang dah mula ada....he3

GOOD LUCK to semua peserta2 DEBAT NC kali ke-5.....

siapa kata engineer can't debate....???

1 pengkritk ceritera duniaku:

Raja Azrul said...

Good Luck utk debat NC..Good Luck..Good Luck...Good Luck...

Popular Posts

Popular Posts since May 2010