Thursday, March 20, 2008

debat NC!!!


mungkin ini adalah entri pertama aku....bercerita tentang dunia debatku.....
ntah mengapa baru hari ini....
terdetik hati untuk berbicara tentang dunia debat....
mungkin baru tergerak hati kot...
sebab aku nak kumpul....
then baru aku ceritakan sekali...
tapi yang dirancang tak jadi....

begini cerita....
debat NC UMP....
akan diadakan pada minggu hadapan....
28-30march 2008....
plan awal xnak masuk....
tapi....
rugi jek kalau tak masuk...
sebab apa/???
johan dapat rm600...
aku bukan apa sebab...
ekonomi aku sekarng tengah merudum....
aku prlukan duitla....he3

tapi....
masalah sekrang....
aku tak tahu nak team dengan siapa....khua3
nak wakil kebudayaan...
mcm tak de geng jek....
sebab tito,daoz n yusree pg unimas pulak time tu....
nak wakil PERKASA pun...
mcm tak de geng jek....
tention btol....

ajak adam buat team umum....
tapi dia kata nak wakil EES....
nak ajak amir....
dengar kt dia nak masuk debat BI...
law pulak nak wakil club INSMARTIF...
laha sangat....
tak de geng....
khua3

tapi PERKASA ofer aku...
masuk akhir dia bg duit tambahan....
tapi leh ke aku masuk final kalau wakil PERKASA...
Thilagawati nak wakil debat BI....
kalau dia nak 1 team aku utk wakil PERKASA pun...
takut jadual clash dengan BM....

ehmmm....
dilema aku....
tengok2 aku jadi ajk jek....
ha3
daripada fikir2 byk....
baik jadi ajk....
lg bagus...
dapat sijil gak....
ha3

masuk!!! xmasuk!!! masuk!!! xmasuk....
tengoklah macam mana.....hu3


0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010