Wednesday, March 26, 2008

good luck to KENCANA PAWANA UMP!!!

hari nie...
bermulalah sebuah perjuangan...
pasukan tarian UMP....
akan bertolak ke UNIMAS....
untuk menyertai FESTIVAL TARI MAKUM 2008....
UMP menghantar seramai 10 orang penari yg terdiri dari pelajar lelaki...
tulen tak tulen itu tak tahu la kan...he3

mereka akan mempersembahkan 2 persembahan...
dengan 3 lagu....
zapin.joget dan traditional....
terkilan juga tak dapat nak wakil UMP...
hu3
tp tak mengapa....
sem depan ada lagi....he3

semoga mereka berjaya...
dapat membuat persembahan yang terbaik...
demi mengharumkan nama UMP....
walaupun UMP kedekut nak support team tarian nie...
aku pun tak faham la UMP nie...
masa macam ni la kita nak promote U....
dengan ikut semua aktiviti yg di jalankan....

apa-apa pun....
yakin pada diri...
itu yang paling penting...
menang atau kalah....
tolak ke tepi...
apa yg penting persembahan yang terbaik...
ingat...
jangan sia-siakan pengorbanan korang selama nie...
wang,masa dan tenaga...
aku doakan korang berjaya...
GOOD LUCK K!!!



0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010