Tuesday, March 18, 2008

hanya di mercu....


Ayu OIAM - Hanya Di Mercu Lirik :-
Mimpi dan harapan
cecita yang tinggi menjulang
Tak pernah terluahkan
Hanyalah di hati tersimpan
Terpendam
Keterbatasan diriku menjadi penghalang

Chorus:
Sampai bila aku bertanya sampai bila
Ku harus mencuba
Bila lagi desak hatiku bila lagi
Aku harus berani

Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citaku
Di mercu

Mimpi dan harapan bagaikan duri yang mencengkam
Seandainya ku biar cecita dihati tersimpan
Terpendam
Keterbatasan tak wajar menjadi penghalang


Chorus:
Sampai bila aku bertanya sampai bila
Ku harus mencuba
Bila lagi desak hatiku bila lagi
Aku harus berani

Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citaku
Di mercu

Bridge:
Aku mencari kekuatan
Dalam kelemahan
Aku temui kejayaan
Dalam keberanian

Chorus:
Sampai bila aku bertanya sampai bila
Ku harus mencuba
Bila lagi desak hatiku bila lagi
Aku harus berani

Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citaku
Di mercu (2x)

kali ni aku nak berkongsi dengan korang lagi baru iaitu lagu kepada juara oiam2 iaitu ayu....tajuk lagu ni ialah hanya di mercu....aku suka lagu dan lirik lagu ni sebab...macam biasalah....lagu ni seperti memberi motivasi kat aku...yalah...cuba korang hayati lirik dia...seperti seseorang yang ingin mencapai impiannya tetapi terhalang oleh sebab2 tertentu....tetapi hidup ini kita harus berani untuk menghadapinya untuk mencapai cita2 kita...sebab ianya tak kan menjadi realiti jika kita tidak mencuba atau berusaha mencapainya.....lagu ini aku tujukan untuk semua rakan-rakan ku.....semua....


0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010