Thursday, March 27, 2008

hanya kerana sehelai surat jemputan.....!!!

ya....
hanya kerana sehelai surat jemputan....
hari ini...
aku berjalan kesana sini di bumi UMP....
begini ceritanya...
aku sebenarnya hanyalah sekadar untuk memberikan surat kepada insan yg di jemput

tapi...
malangnya surat itu telah di reject di sebabkan kesalahan2 yg ada....
so aku pun membetulkan ianya...
menaip semula....
itu kisah petang semalam sebenarnya...
so di sebabkan aku tidak dapat hantar pd ptg semalam...
lepas kelas pkul 10 hari ini...
aku bergegas untuk ke Unit budaya...
meminta pengesahan...
malangnya en.zaki tidak ada di situ kerana sudah pun pergi ke unimas...
maka aku pun pergi ku unit aktiviti pelajar....
tapi malang menimpa lg...
kak ana menyuruh aku untuk tidak menggunakan 'letter' ump...
sekdar kertas biasa sahaja jika surat itu di 'saign' oleh pelajar....

maka aku pun nada kecewa..
mahu tidak mahu..
terpaksa menaip semula...
sebenarnya bukan 1 helai...
tapi 3 helai.....hu3
aku redha dan pasrah....
setelah aku selesai semuanya....
aku pun pergi semula ke unit aktiviti...

sayangnya....surat untuk dekan tidak dapat di sahkan ...oleh en.redwan
en.riduan membetulkan surat tu mcm aku tgh dlm class karangan pulak he3
dia suru aku bt balik...hu3
seperti biasa...
dengan hati yg terbuka aku bt balik....
untuk dekan kan..
kenalah perfect...
apa2 jelah...
so bila aku nak mintak cop pengesahan lg...
salah lg disana sini...
kesilapan taiping yg x boleh di maafkan....hu3

maka aku pun menaipnya semula...
kat unit aktiviti tue...
akhirnya...semuanya selesai...
terasa kesabaran aku betul2 teruji....
memang susah bt tugasan org lain nie...
sepatutnya bukan aku yg bt surat menyurat nie...
tp nak bt mcm mn...
timb. pengarah projek kenalah bt semuanya bila ahli xcukup kan....hu3

tp hari ni aku tak jaga tapak pameran pun...hu3
dan 1 surat jemputan tidak dapat di hantar...
di sebabkan insan itu tidak dapat aku jejaki hu3
hanya kerana sehelai surat jemputan....
aku letih hari nie..
sedangkan aku ada test surveying ptg tue...
apa lg kantoila...
lain kali taubat aku nak bt benda2 bodoh nie...

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010