Monday, April 7, 2008

ADUHAI PAK LAH! siri ke-3




"letak jawatan cepat!!! kau harus bertanggungjawab"


"tak nak...beri aku peluang"







"hahaha....seronok tengok mereka bertekak....mari kita bina pakatan rakyat yg tidak berpecah belah...aman dan damai"





"mari kita bina pakatan rakyat dan
negeri yg berunsurkan islam"







"nik aziz ko jangan mimpi nak bina negara islam...aiyoyo..."










kaedahnya...sama je oh anuar ibrahim......(sentap)!!!




"aiyaa...apa ni gadoh2.....susah la mcm nie...lebih baik saya naik itu roket.... pergi ke bulan...lagi bagus..."


"ehmm...saya ikut jek.....kalau pak lah jd PM saya sokong je.....
kalau pak lah letak jawatan...ehm...sy la bakal PM...he3"


kasihan rakyat....terpaksa menerima semua ini walaupun pahit...hanya mampu untuk berdoa...semua ini akan cepat selesai.....

so....seperti biasa....renung2 kan...dan selamat beramal...korang yg undi...korang fikirlah sendiri.....!!!


4 pengkritk ceritera duniaku:

Raja Azrul said...

wah2 jumain..komen pasal politik macam ko yang mengundi 8 mac dulu kan?

apa-apapun malaysia memang dalam keadaan huru hara poltiknya sekarang. harap2 ada satu bentuk perubahan agar rakyat mendapat faedah terutama golongan muda macam kita nie..hahaha

jumapx said...

tak de la abg raja...

saje je bg kt berfikir skejap ttg politik msia yg semakin tenat nie...

tu la harap2...selesai cepatlah masalah2 nie..yg susah rakyat gak...hu3

ZaKrYeE said...

jumain....


hurm....bagus yerr anak2 muda kita skrg ni..walaupon belum layak ngundi..tp suka ambil tahu politik negara..bagus2..hope nnti ko jai perdana menteri wanita pertama yerr....insyaallah....

jumapx said...

ehmm...ni la pemuda harapan bangsa...

tak mcm ko...golongan tua( wlpun umur ko br 21) yg tiada harapan...he3

gurau jek....

pembetulan ckit...PM PERTMA ASAL SABAH k....bukan pm wanita pertama....tersasul agaknya zakryee nie...sian dia dah tua...hu3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010