Friday, April 11, 2008

PAK LAH : punca BN kalah!!!/???



akhirnya.....
pak lah mengeluarkan statement beliau...
di mana beliau berkata....
dia antara penyebab mengapa BN kalah teruk pada PRU12....
sentap aku kejap....
tapi...
baguslah pak lah mengaku akhirnya....
sekurang2 nya rakyat tidak terlalu terasa tertanya2....
sebab musabab mengapa BN kalah teruk....
so....takde lah tuduh sana sini...
kononnya sabotaj la....
sebab tun dr M la...
sebab anwar la...
sebab itulah...inilah....
macam2....kan baik dari awal lagi kata mcm tue...
aman sikit....
tak de lah isu suruh letak jawatan ( aku rasa la )
betul jugak kata pak lah...
bagi dia peluang utk menyelesaikan apa yg terjadi...
atas kekalah BN kepada 5 buah negeri....
dia harus bertanggungjawab atas apa yg terjadi....
dan kita beri pak lah peluang....
biarkan dia lakukan apa yg dia telah janjikan pada rakyat...
pembangunan2 wilayah yg dia gula2 kan....
sekurang2 nya sebelum beliau berhenti
ada jugak jasa yg boleh di kenang....
so...
kita sebagai rakyat
sentiasalah berdoa agar
malaysia akan sentiasa aman dan damai
amin...

petikan utusan...klik sini...

korang ada mata...
melihat
membaca....
lantas berfikir...
mana yg baik
dan mana yg buruk...
ada otak...
ko fikirlah sendiri...



0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010