Thursday, April 10, 2008

SUFIAH : bangga jadi PELACUR

AMARAN:

GAMBAR DI DALAM ENTRI INI

MEMAPARKAN
AKSI-AKSI MELAMPAU

pastikan anda cukup umur untuk melihatnya
(amaran dari kementerian kesihatan)

ya....sebagaimana yg kita ketahui...
sufiah yusuf telahpun membuat statement balas dia
seperti paklah membuat statement balasnya kepada tun dr.m, ku li dan anwar...
apa yg aku kesal dengan kenyataan sufiah yg sengal nie
ialah apabila dia berasa bangga atas apa yg dia lakukan sekarang
menjadi PELACUR membuat dia bahagia...
wah....

tak pernah lagi mana2 pelacur2 di malaysia @ luar negara
yg berani mati membuat statement giler mcm tue...
solute (bodoh) kat sufiah....
apa yg bt aq kelakar...
boleh pulak tiap kali dia jalankan kerja bodoh dia nie...
leh la bt formula math @ ajar math kat pelanggan dia...
wah memang dia pelacur yg hebat....
siap leh ajar math lagi...

sebab dia kata
dengan bt mcm tue
dia rasa lebih seronok asmara dia dgn pelanggan

wah...boleh pulak mcm tue kan...
lepas nie pasangan2 suami isteri boleh la sebelum berasmara
korang bt math utk jadi anak korang pandai math...
lepas tu kalau nak anak pandai sejarah
sebelum berasmara tue baca buku sejarah bersama2
mesti anak2 korang pandai sejarah..
ya la kan budak2 sekrg sume bodoh sejarah..oppps selamber jek...
he3 boleh pulak aku ajar org bt mcm tue...(gurau jek)
lepas tu kan...
yg aku rasa mcm sentap jap...
bila dia leh kata
mentaliti org sekarang terlalu pandang hina dengan pekerjaan "khidmat sosial"
ya ALLAH....memang la org pandang hina...
orang kafir pun tau benda tu hina...
apa lg org islam....
sedih lihat sufiah sengal nie....
mcm bodoh jek
kerajaan malaysia nak sibuk2 pergi london jumpa dia...
konon nak sedarkan dia...
aku rasa tak payah la...
buang masa jek...
lebih baik doakan je dia supaya satu hari nanti dapat hidayah dari ILAHI...AMIN..
itu lagi aku rasa bagus....

pengajaran untuk semua....
ilmu tanpa taqwa
ibarat ada mata tapi tak mampu utk melihat
ada telinga tp tak mampu utk mendengara
ada tangan tp tak mampu utk menggapai
ada kaki tapi tak mampu utk melangkah
ada hidung tp tak mampu utk menghidu
ada otak tp tak mampu utk berfikir...

ilmu tak kan sempurna
tapi iman dan taqwa di dada
ilmu tak kan kemana
kalau kita lupa pada ALLAH...

pesanan terakhir untuk sufiah
hidup ini hanya sementara
kita ada akal utk berfikir
mana yg baik dan mana yg buruk....
ingatlah dimana asal usul mu
apa yg penting apa AGAMAMU....

pesanan utk ibubapa sekalian...
pandainya seseorang anak itu
bukan pada kepaksaan kita mengajar mereka...
kita hanya mampu untuk mendidik
mereka kearah cemerlang,gemilang dan terbilang...
kerana semuanya terletak pada tangan mereka utk berjaya @ tidak...

sama2 kita renungkan...
ada otak...
ko fikirlah sendiri...


ini adalah petikan bharian....klik sini...

nak tambah dosa...gambar2 seksi sufiah....klik sini....



0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010