Monday, April 7, 2008

who loves u???


ya....
kita sering memikirkan
orang yang kita cinta
tidak kiralah orang itu menyambut cinta kita
ataupun hanya bertepuk sebelah tangan
tetapi...
ada satu perkara
yang kita mungkin terlupa....
siapa yang mencintai kita???
mungkin kadang2 kita tak sedar
sebenarnya di sebalik keseorangan kita itu
sebenarnya ada orang yang mencintai kita
mungkin orang yang mencintai kita itu
seperti kita juga....
bertepuk sebelah tangan...ha3
ehmm....
macam mana kita nak tau...
orang tu cinta kita...???
aku pun tak tahu...
aku saje je post kan entri
coz tengah bengong bt report yg tgh berlambak nie....
saje je nak ingatkan korang semua
jangan bersedih kalau bersendiri ( macam ckp kat diri sendiri je hu3 )
sebab mesti akan ada org yg mencintai kita dalam diam
cuma tidak berpeluang untuk mengenali kita....
jodoh tak de kot...sian...
so untuk yg single2 tu
termasuk aku (opppsss kantoi diri sendiri..laha...)
ingatlah....
jangan asyik duk fikir org yg kita cinta
fikirkan juga org yg mencintai kita dlm senyap2 tue (ehmm mcm mn tue? )
apa yg aku cakap nie...boing jap...
sebab pe...
dalam kita bertepuk sebelah tangan...
sebenarnya ada juga org yg bertepuk sebelah tangan
sebab tak dapat memiliki kita
ha3 sian...
kaedahnya dua2 tak dapat memiliki....
yg dikejar tak dapat
yang di kendong berciciran ( walaupun yg di kendong xde )
maka carilah org yg betul2 mencintai kita
so...
pengajarannya jangan memilih sangat kalau nak sangat bercinta
jangan nak jual mahal
macam diri tu diva sangat....
terima apa yg datang
kerana itu lebih baik...
maka dewan pada hari ini
harus bersetuju dengan usul 100%
cintailah dia seadanya...ha3
apa nie...???

p/s: kaedahnya macam aku nie berpengalaman luas je dlm
bab2 cintan cintun nie...
tak redy lg la...
xmasuk 20 lg pun...
awet muda lg....ha3
so bak kata nabil
ko fikirla sendiri....



7 pengkritk ceritera duniaku:

Raja Azrul said...

erm..tiba-tiba cakap pasal cinta..sentap!!

Takpe, berusahalah!! Go-go Jumain!!!

jumapx said...

abg raja siapa yg spatutnya berusaha nie...he3

propa~

nyda said...

propa sungguh...hik3

ye ke kite sering memikirkan org yg kita cinta??hmmm~
pelik x kalau de org yg x fikirkan tu??

ZaKrYeE said...

memetik kata2 mamat.."celaka mu!!!"...motif cintan cintun??????

hurm..ni lg satu entry propa..cinta kunun.....blah la ko jumain...very da verangan....satu je yg aku tau...ko ni tngh desperado nk becinta errkkk....sentap!!!!1

jumapx said...

sentap...

ya la...lain la zak...

ramai org suka...sentiasa laku...

xmcm aq nie..

bila cinta di sini kurang...tagih cinta di sana...

pendek kata cinta zak merata2...ala2 murahan gitu...

oooopppppsss sentap....abg2

propa~

Daoz said...

bkan nyer jual mahal, bkan juga diva segala. tp dah xtaste nk wat camner? huhu. nk jgak mgharap pd yg xsudi.

jumapx said...

alah daoz...sampai bila ko nak mengharap pada yg tak sudi....

seribu tahun....???

persoalan di situ.....

propa~

Popular Posts

Popular Posts since May 2010