Saturday, May 17, 2008

bengkel tarian: lenguh 1 badan...

hari nie hari ke-4 bengkel tarian...badan aku dah lenguh satu badan...sakit di sana sini...tak tau mcm mana nak teruskan menari hari ini pulak....khua3

setakat sekarang nie...kitorang dah pun belajar lebih kurang 6 tarian....4 asas iaitu inang,zapin,joget dan asli....tarian pelanduk utk citrawarna malaysia dan semalam tarian inang dgn bunga2 dia....

tapi aku memang letih dah sekarang nie...terasa nak balik rumah utk rehatkan badan untuk surveying camp pulak...hu3

tapi aku harus teruskan gak...lagi pun lagi berapa hari je lagi nak pg citrawarna nie...hu3 korang nak tau antara tarian2 nie...asli la yg paling susah....susah nak mampu...baru belajar asas dah susah..apa lagi nak belajar bunga2 dia...hu2 mati....


*********************************************************

laporan sekitar debat...aku masih tak dapat tau keputusan...tapi aku dapat berita yang team debat bm ump tak berapa sihat...ada yg deman...keputusan semalam belum dapat aku ketahui lagi...hu3

*********************************************************

hari nie...kak nida akan meninggalkan bumi ump...sebab kak nida akan bt latihan industri di penang....hu3 sedih gak la coz bg aku...aku tak cukup lama dan rapat dgn kak nida....entah nape bila dah last2 dia nak menghabiskan pengajian dia kat ump...br la aku mengenal kak nida.....

mungkin semalam semasa kita tengok cite NARNIA adalah kenangan pertama dan terakhir utk sy keluar bersama kak nida...tak mengapa yg ptg pernah juga sy keluar dgn kak nida....he3

sy nak ucapkan selamat menempuh dunia baru yg mungkin akan memberi lebih banyak cabaran utk kak nida lalui....anggap semuanya lumrah kehidupan....apa yg kita miliki itu bukan selamanya menjadi milik kita...kerana di dunia ini semuanya hanya sementara cuma....

good luck utk kak nida.....salam sayang dr sy.....

*******************************************************


p/s: hidup ini harus di teruskan...
meski banyak yg harus kita tempuhi...
kerana di pengakhirnya nanti....
suatu y manis akan kita rasai..


1 pengkritk ceritera duniaku:

nyda said...

adei..sedihnye...
isk3..berat hati nak pergi
tapi..
apapun yang terjadi
life must go on rite..
thanks..walaupun kita x banyak habiskan masa bersama..tapi akak seronok sangat dapat kenal ngn kamu...jumain yg propa..haha~
mg nanti kita jumpe lagi..
dun forget me ya..keep in touch

daisy: huhuhu...sedey3...tak dapat ikut bengkel tarian sampai abes =(

Popular Posts

Popular Posts since May 2010