Thursday, May 15, 2008

bengkel tarian...hari pertama....!!!

hari ini aku seronok sangat...sebab aku dapat belajar asas2 menari....hari ini bengkel tarian untuk kebudayaa UMP di adakan di WISMA BELIA kuantan,pahang.

agak lama juga aku dah tak menari....so hari ini terasa excited sangat nak menari....kadang2 bila kita menari kita dapat juga menghilangkan stres yg ada dalam fikiran nie....

kitorang belajar tarian nie dengan orang wisma belia iaitu en.niezam....best gak la dia mengajar....seronok.....

untuk hari pertama nie kitorang belajar asas tarian untuk inang dan zapin....untuk inang tue aku mcm xde masalah la...tapi utk zapin tue susah sikit la....aku suka tengok org menari zapin tapi tak berani nak belajar sebab susah la....tapi bila buat tadi....ok la gak...dapat tangkap gak la walaupun agak lambat....he3 tapi zapin kitorg tak habis belajar...sambung esok pulak....

memang hari ini letih sangat.....kaki aku lenguh dah sekarang...harap2 esok dah ok....boleh la menari utk sok punya bengkel....

tapi budak2 ump yg sertai bengkel tarian nie tak ramai...so tak meriah sangat la....ya la....musim cuti...student semua ambil peluang lah balik rumah...aku jek yg masih ada kat ump nie....demi untuk benda yang aku minat...nak buat macam mana....lagi pun kalau duk kat rumah bukan buat apa2 pun.....

time kitorang kat wisma belia tu gak...kitorg dpt tgk penari2 wisma belia tue bt latihan utuk persembahan sukan asean nanti...best sangat dorang buat persembahan...terasa nak belajar je step2 menari tue....hu3

apa yang paling penting hari ini aku dapat pelajaran dan pengalaman yang baru....


************************************************************************
15mei 2008
1:14am


pada 15mei nie juga bersamaan dengan hari nie...pasukan debat ump akan pergi untuk pertandinag debat piala sultan zainal abidin yang di adakan di uitm terengganu....aku ucapkan selamat berjaya untuk mereka semua...semoga mereka dapat membawa sesuatu kembali ke bumi ump tercinta ini....

semoga juga pasukan debat english dapat membawa piala PIZA untuk kali ke tiga ke ump....aku harap kan pendebat2 ump dapat membuat yang terbaik terutama team debat aku iaitu adam,law dan amir (itupun kalau amir pergi)....untuk mereka...sowie sebab tak dapat join debat kali ini....bukan tak nak pergi...tapi di sebabkan diri ini lebih tertarik untuk menari berbanding berdebat....sowie juga sebab...bukan mudah untuk kita di kumpulkan dalam 1 team 4 orang...tiba2 je aku tak dpt join kan...nak buat macam mana...xde rezeki.....hu3

good luck untuk korang semua.....


p/s: rindu nak berdebat~


3 pengkritk ceritera duniaku:

Raja Azrul said...

menari? Huhuhu...mesti meletup jumain menari..hehehe...

Apa2 pun tak rugi ko bercuti selama 2bulan jika diisi dengan perkara berfaedah. Lgpun korang2 sumerlah pelapis penari UMP nanti..

so wish u all luck, ada masa kita jumpa..k!

ZaKrYeE said...

aah raja..jumain mnari mmg melatop abis..ala2 pop corn gitueww..pop..pop..pop!!!!


menari ala2 gagah katakan...teruja tengok!!...**larikkkkkkkkkkkkkkkkk

jumapx said...

tq abg raja....mmg meletop pun sy menari..he3

zakryee over...laha ko....

propa~

Popular Posts

Popular Posts since May 2010