Friday, May 16, 2008

guru cemerlang negara terbilang....2008



di kesempatan ini...
sempena hari guru
yang diadakan setiap 16mei...
aku ingin mengucapkan
selamat hari guru
untuk semua guru-guruku
yang pernah mengajar aku
semenjak tadika hinggalah
sekarang...
terima kasih daun keladi....
jasa anda semua
tak mampu untuk ku balas
semoga di akhir sana
pahala menanti....

"terima kasih cikgu"
"maafkan saya cikgu"
"halalkan ilmu saya cikgu"
"doakan saya berjaya cikgu"


p/s: rindu sangat dengan cikgu2 tadika aku dulu...
dan cikgu2 saser...hu3


2 pengkritk ceritera duniaku:

Raja Azrul said...

dah tak ingat dah nama guru tadika..lama sgt tinggalkan alam tersebut,

tapi kenangan masa sekolah memang seronok terutama pada hari guru ini..

jumapx said...

ehm...biasala la tue..benda dah lama..kadang2 terlupa dah...
tapi saya masih ingat lg nama2 cikgu tadika sy he3

tadika zaman paling best...he3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010