Thursday, May 1, 2008

menjaga hati

Menjaga Hati
by Yovie & Nuno

Masih tertinggal bayanganmu

yang telah membekas di relung hatiku

hujan tanpa henti seolah bertanda

cinta tak disini lagi kau telah berpaling



REFF:

Biarkan aku menjaga perasaan ini

menjaga segenap cinta yang telah kau beri

engkau pergi aku takkan pergi

kau menjauh aku takkan jauh

sebenarnya diriku masih mengharapkanmu

ooh oooh




Masih adakah cahaya rindumu

yang dulu selalu cerminkan hatimu

aku takkan bisa menghapus dirimu

meskipun kulihat kau kini diseberang sana



REFF

Andai akhirnya kau tak juga kembali

aku tetap sendiri menjaga hati



REFF 2x

Sejujurnya ak masih mengharapkanmu

oooh ooohh


lagu ini betul2 menyentuh perasaanku
apatah lagi part bahagian chorus
membawa erti yg sungguh bermakna untuk orang2 setia
mencintai seseorang & akan terus berharap...
ehmmm jiwang pulak..he3
lagu ini juga aku tujukan untuk sesiapa yg masih berharap...
menanti cinta mereka menjadi satu...
dan special khas dak utk d a o z he3

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010