Tuesday, May 6, 2008

tamat sudah sem 2 tahun 1......

yahooo.....
dengan berakhirnya paper eng.math aku tadi...
maka secara rasminya aku telah pun menamatkan sem 2 tahun 1 aku di UMP....
so next sem aku kira jd senoir dah...coz masuk sem 1 tahun 2....
wah...tak sangka...cepat je masa berlalu.....
macam terasa baru jek aku mendaftar kat bumi UMP yg 'bertuah' nie....he3

tapi....
aku still tak leh balik rumah...
coz aq ada latihan tarian untuk citrawarna malaysia yg akan berlangsung pada 20-25mei nie...
so kitorang kenalah berlatih dari awal lagi...
lagi2 aku yg dah lama tak menari hu3

sebenarnya cuti sem aku nie...
sepatutnya di isi utk menyertai pertandingan debat....
ada 4 pertandingan yg mana UMP di jemput utk bertanding....
debat PIZA (uitm terengganu) 15-18mei 2008
debat PERPADUAN (UUM) 20-24mei 2008
debat OSHA (uitm penang) 23-26mei 2008
debat arau open (utim arau) 13-17 mei 2008

so aku aku di kehendaki utk masuk debat PIZA...
coz debat2 lain aku tak dpt join...
tapi malangnya aku tak dapat juga sertai debat PIZA
coz clash dengan citrawarna....
so aku tak leh pergi utk semua debat2 tue....
kecewa gak sebenarnya...
lagipun mesti lepas nie lama lagi baru aku berdebat...
nak buat mcm mana kan...
aku terpaksa memilih utk pergi citrawarna
sebab itu adalah salah satu impian aku...
sekurang2 nya aku dapat pengalaman yg baru....he3
kepada team debat UMP (ORATOR)
sowie banyak2 sebab tak dapat join salah satu pertandingan tue....hu3
semoga korang berjaya kat sana nanti....

kepada rakan2 UMP mahupun di luar sana...
selamat bercuti aku ucapkan....
manfaatkan cuti anda ini
dengan perkara2 yg berfaedah....
hargai dan sayangi diri anda...(pesanan dari penaja)ha3


p/s: tak sabar rasanya nak menari utk citrawarna malaysia he3
mesti havoc giler.......


1 pengkritk ceritera duniaku:

raja said...

waaa...
besnya..citrawarna malaysia..
gudluck la kt hg..
hehe..
nway,,slmt bercuti gk kt hg..
jumpa sem dpn..
as a senior..

Popular Posts

Popular Posts since May 2010