Wednesday, May 14, 2008

ubah lagi...

lumrah manusia...tidak pernah akan rasa puas bila memiliki sesuatu...cepat merasa bosan bila sudah memiliki...samalah macam aku dalam konteks aku memblogging...entah untuk kali ke berapa aku menukar layout....

kali ini layout aku...aku inginkan yang simple,ada 3 templet,berwarna hijau dan paling penting adalah simple...maka aku pun seharian mencari layout yg sesuai....tention tak jumpa-jumpa gak....ada tu ada tapi malangnya layout utk wordpress la pulak.....hu3

so...nampak sangatlah layout yang aku cari tak jumpa2...bak kata nenek kawan aku...hidup ini tak baik mencari...biar ia datang sendiri...sebab kalau di cari mesti tak dapat yang kita inginkan...kalau menunggu ia datang sendiri pasti ia datang....ehmmm....apa2 je lah....

inilah wajah baru blog aku...berwarna orange,3templet dan simple...simple ke? he3 semoga ianya memberi anda lebih sedap mata memandang...he3 yakin je...


hari nie gak bengkel tarian aku dah pun start...tak sabar rasanya...mesti seronok....


enjoy your day...


0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010