Tuesday, June 17, 2008

berhabuknya....

assalamualaikum.....

agak lama tidak mengupdate blog.....

lebih kurang sebulan....dah nampak dah sawang2 kat blog nie....bukan tidak mahu utk mengupdate...cuma di sebabkan terlalu banyak aktiviti yang harus di hadiri...oleh sebab itu aku tak punya masa yang banyak untuk mengupdate blog.....

untuk entri kali ini aku akan menceritakan semua aktiviti aku sepanjang cuti sem ini....

slepas final exam je....aku terus ada bengkel tarian dan latihan tarian untuk citrawarna...seminggu jugak lah kitorg berlatih kat wisma belia pahang...

lepas tue..kitorg bertolak ke putrajaya pulak...5 hari aku berkampung kat putrajaya...

lepas citrawarna je...aku terus balik rumah....baru jek nak duk rumah 5 hari...kena balik pulak..coz ada surveying camp kat lumut....

terpaksa la balik ump lagi....coz 31mei kena bertolak ke lumut untuk surveying camp nie....selama 2 week aku bekerja ibarat buruh kasar...hu3 tapi secara overall best giler camp nie walaupun penat dan tention nak key in data segala....tapi dapat juga aku menghabiskan surveying camp tue...hapy sangat...

lepas habis je presentation hasil kerja surveying camp hari jumaat tue....aku terus bertolak ke arau,perlis untuk pertandingan debat arau open pulak...sebenarnya tak nak pergi pun...tapi dah berjanji nak pergi...so kenalah tunaikan janji...hu3 banyak giler halangan untuk aku ke arau tue...bayangkan dari lumut naik bus ke butterworth,...pastu naik bus lg ke alor star....then sampai kat alor star lebih kurang pkul 9.30pm...bus ke kangar dah xde....so ingatkan ada bus uitm ambil,...tapi dorg xleh amik....driver ump pun xnak ambil...sedoh jek duk kat stesen bus alor star dengan T 2jam mcm org bodoh....pastue kitorg naik taxi jek ke uitm arau...sedih....hu3 tambang taxi rm70...aku bayar rm10 jek...selebihnya T yg bayar....he3 alhamdulillah sampai juga aku ke bumi uitm arau tue...dalam pukul 1 lebih kot....sampai jek terus tidor....1st day berdebat memang tak larat....tapi kuatkan semangat...hikmah di sebalik semua...team aku masuk suku....sykur...dpat juga aku merasa suku akhir sebelum masuk tahun 2...he3

sekarang aku berada di bumi ump....setelah perjalanan pulang dari arau ke gambang memakan masa 12 jam....tidor jek kat dalam bus tue...sekrg aku bersiap utk bt latihan utk debat OSHA pulak....yg akan di adakan at uitm s.alam....tapi aku nak blk rumah jap 21 nie...coz cikgu aku nak kawin 22...so aku n member2 class aku nak pergi....xsabar nak jumpa dorg semua....

itulah serba sedikit perjalanan cuti aku yg diisi dengan perkara2 yg berfaedah lebih kurang ha3
25jun barulah aku leh duk kat rumah sampai nak masuk sem depan pulak....


p/s: buat pengetahuan korg aku dah dapat anak
buah lelaki bt pertama kalinya...
comel sgt...
nama dia M.AKHIL ZAFRAN..


2 pengkritk ceritera duniaku:

-MiNt- said...

jumain...mint pun dpt anak buah..
nama dia Akif Zhafran!!...lebih kurangjer...mungkin skrng nama nie tgh femes kut..hahahha

faiezi said...

OSHA debat apa?

Popular Posts

Popular Posts since May 2010