Wednesday, July 30, 2008

gambang city park...

caribbean bay resort


untuk pengetahuan korang semua...gambang suatu hari nanti akan menjadi suatu tempat yang agak maju...sama seperti tambun dan bukit merah lake town resort...

mungkin ramai di antara kita tidak mengenali gamban itu dimana...namun semenjak kehadiran UMP di bumi gambang ini....kepopuliritian gambang semakin di angkat...popular ke???

tengah hari tadi...aku bersama ahli2 kumpulan aku iaitu acap,aiman,paku,aizat dan aku....telah pun pergi mencari site project utk projek assgmnt kitorang iaitu utk subject bulding supervision...untuk assgmnt kali ini kami dikehendaki utk pergi ke satu tapak project dan mengambil segala aklumat mengenai cara project itu di jalankan....sehinggalah ke proses terakhir project itu siap....

global heritage


site project yg pertama kitorg pergi ialah kat indera mahkota....namun semasa kitorg pergi ke tapak project...malangnya kontraktor or eng. xde kat site...so kitorg pun pergi ke pejabat pemasaran mereka yang berdekatan dengan SHAHPUTERA....


tanya punya tanya....pekerja kat situ pun tak tahu pasal apa yg kitorg nak....ehm....then kitorg nampak pejabat yang terlibat dalam project gambang city park nie...aku memang tertarik utk tahu tentang project nie....maka aku n my group terus masuk ke pejabat tersebut....adalah dapat sikit info...dan kitorg pun bercadang utk pergi ke site project gambang point nie...

desa hijauan


tapi before tue kitorang pergi ke satu lagi pejabat pemasaran kat situ iaitu SHAHZAN.....tapi org yg kitorg nak jumpa tak de..so kitorg terus pergi ke site project gambang city park...

excited juga la aku tengok project nie...naik semangat aku utk terus berusaha utk GIGIH study....hu3 so kitorg pun dah dapat contact org yg perlu kitorg jumpa...kontraktor dia kot....actly kitorg tak tahu apa sebenarnya yg perlu dalam project kitorg nie secara detail....secara kasar tu tahu la kan...hu3 sebab tak kan mudah utk sesuatu project utk bagi detail pasal project dorang...hu3


so inilah serba sedikit gambar2 atau lukisan pelan project gambang city park nie....meletop gak la...

water park


pelan gambang city park



pelan lokasi




ke laman web project nie klik sini...

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010