Wednesday, July 9, 2008

hai semua...kali nie aku nak kongsi korg dgn kata2 ini yg mana aku amik dr frenster kawan aku...tertarik dengan ayat2 yg dia buat nie....motivasikan diri gak la....he3


hidup tak seindah yang disangka.
bukan sumer yg kita mahu boleh menjadi realiti.
banyak yang perlu diubah jika sesuatu yang xmgkin kiter kcapi mahu kiter gapai dan genggam.
sesuatu yang mgkin mustahil dan xmgkin nyata.
hanya keberanian dan usaha dapat menjadikannya realiti.
realiti yg kekal wat selamanya.
aku??
hanya pelakon tambahan dalam 'filem' ciptaanNYA.
'filem' yang tiada judul dan juga rating.
aku yang sering dimaki dan dihina.
aku dicerca stiap kali mlakukan ksalahan.
aku diherdik oleh kerana sikap ku yang serba kekurangan ini.
bukan mahu ku begitu.
tapi itulah layanan yang ku terima sebagai pelakon tambahan di bumi ALLAH.

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010