Tuesday, July 8, 2008

muhammad akhil zafran b mohd.nasir


nie time masa dia 1st time melihat dunia...


ehm...kali nie aq nak memperkenalkan anak buah 1st aku.....he3

saje je nak bg tau korg....coz aq syg sgt kat anak buah aku nie...biasala tue...anak buah 1st time kan...nama anak buah aku seperti tajuk entri di atas....nama nak panjang je....he3 dia anak kepada abang aku yg ke 2...family aq panggil dia zafran...my mum yg suru panggil nama tue...tapi aq tetap panggil bdk nie akhil..sebab aq rasa lagi sedap...bagus tak bagus lantak la...tapi gelaran nama utk org pun mempengaharui karekter bdk tue nanti...ehm...apa2 je la...yg ptg aq tetap nak panggil dia akhil....

so...kat sini aq nak kongsi gambar dia kat korg....









nie la ayah kepada akhil...abg aq....



p/s:ehm...skrg akhil ada kat tawau,sabah
coz dia nak kena aqiqah...
rindu kat akhil...hu3



2 pengkritk ceritera duniaku:

nyda said...

uwieee
comelnye akhil~

MdW said...

nama very the...
'A to Z'...

Popular Posts

Popular Posts since May 2010