Sunday, August 3, 2008

TIGA

TIGA....

bukan satu nombor yang aku suka...kerana no kegemaran aku tujuh...mengapa? tak perlu untuk aku jelaskan...

kerana nombor yg cuba aku bicarakan kali ini ialah no.3...mengapa tetiba je nak bercerita mengenai nombor? entah....saje je nak menambahkan lagi entri utk bulan 8 nie...

owh ya...sedar tak sedar dah masuk bulan ogos....bulan kemerdekaan..ehm...cepat masa berlalu....so kiranya ini entri pertama aku di bulan ogos...

tiga....mengapa bukan 8 yg aku bicarakan sedangkan bulan ini bulan 8....? persoalan di situ...

baiklah aku teruskan penceritaan aku yg aku kira....akan cuba utk aku ringkaskan....

di dalam sesuatu perhubungan....aku paling tidak suka hadirnya org ke-3.....ya...orang ke3...hubungan apa? ehmmm...xkesah la hubungan apa sekalipun...apa yg penting ianya sebuah perhubungan....

kerana bagi aku...orang ke-3 nie selau membawa 'mala petaka' dalam sesebuah hubungan....'mala petaka' apa? ialah pemutus sesuatu hubungan itu....kiranya tali yg sedia, teguh dan utuh di putuskan oleh hadirnya org ke-3...

kalau aku tengok cerita cinta...xkesah la cerita melayu yang stereotype ke...or cite korea ke...jepun ke..or sbgnya...yg sama waktu dgnnya....aku paling tak suka ada org ke3.....dalam perhubungan yang baik dalam persahabatan or cinta....

ntah la....aku memang xsuka....so aku sentiasa berharap...aku tak kan pernah jadi org ke3...

tapi malangnya...aku pernah berada di 'tempat itu'....

apa yg mampu aku lakukan....

mengundur diri....

3 pengkritk ceritera duniaku:

Anonymous said...

xsuka no3??
mcmne dgn org ke3 dlm debat??
kalo mcm 2..mknany xsuka sya la..sb sy kn org ke3??
hahaha...
bila masa ko pernah kt tempt 2??ceter la ckit... :D

jumain said...

ha3
hal debat tue lain...
kan aq kata dlm sesuatu hubungan...
hu3

atika said...

semuanya terserah pd allah...

Popular Posts

Popular Posts since May 2010