Wednesday, September 3, 2008

3 RAMADHAN 1429


ALHAMDULILLAH....

panjatkan syukur kepada ilahi kerana dengan limpah kurniaannya....kini masuk 4 ramadhan 1429.....

semalam 2 RAMADHAN aku berbuka keseorangan....sebab aku malas nak mengayuh basikal ke kk1......housemet aq yang lain semua buka kat gerai dorang....xpe la....aq buka bersama combi(kucing daoz) saje.....hu3

3 RAMADHAN....selepas habis kokurikulum....buat pertama kalinya dalam bulan ramadhan kali ini....aq pergi ke bazar ump....

ehmmm....terkenang saat aku berbuka puasa pada tahun lepas...rindu rasanya....bersama amir,adam dan afiq.....triple A + J.....he3 tapi nak buat macam mana....langit tak selalunya cerah...air tak selalunya tenang.....semuanya hanya tinggal kenangan....membawa haluan masing2 meski aku selalu mencuba utk reunion mereka semula....tapi....biarlah....biar ianya hanya menjadi suatu kenangan...

kembali kepada mood biasa....

maka...seronok gak lah aku tengok bazaar ump walaupun tak seberapa meriah....he3 banyak gak lah lauk....

lauk berbuka aku hari nie....mee hun goreng+ikan pari bakar+kuih bingka+air bandung soda...yum2...

nie sedikit gambar suasana kat bazaar n GERAI KAMI DA STALL...





abai,yusree n tito

air yang di jual di gerai KAMI the STALL...air..air...air...nak secawan...he3


meriahnya.....


gigih melayan pelanggan....

air...air...air....
seringgit jek....

aku....xde la membantu sangat...sebab rasa penat sgt ptg tue....so aku pun merayau2 cari org2 yg aku kenal....

so...aku pun terjumpa wanie n ain tgh tunggu ikan pari panggang dorang....aku pun beli gak...he3




ain,wanie n aq...


7:14pm-azan berkumandang~

kitorang semua berbuka kat gerai....meriah je....



2 pengkritk ceritera duniaku:

nyda said...

uwawawawa
rindunyeeeee
=(

jumapx said...

he3 tue la...

xsempat nak merasa jln2 kat baazar dgn kak nida hu3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010