Wednesday, September 3, 2008

INTERVIEW olok2 jek....








hari nie....aku ada interview....interview apa?

ehmm....interview utk subject english dynamic....sem nie kitorg kena buat interview after bt resume and cover letter...

so dis week lah kitorang akan di interview oleh miss intan yang comel lagi kiut....he3

aku? dah kena interview dah....ada berapa orang je lg yang akan kena interview esok....cuak tue xde la...coz mis intan baik so kurang la sikit rasa takut tue...

aku jawab soalan2 tue merepek jek....aku satu group dgn aiman n ijat....

dan di sebabkan budak2 nie tanya bila nak ada muka dorang kat blog aku nie...maka aku pun dengan baik hati meng'update gambar2 dorang kat blog aq...he3

nah ini gambar2 dorang....he3




group 1st kena interview...afiq,aizat and din yg scary....



miss intan yg tgh gigih tulis mark...




afiq,hafeez,ijat n salam



aiman,aq,hashim n suren...bala kat belakang tue...


rahmat,akim,faliq n ijat


gigih menghabiskan TELL ME MORE

kerjasama katanya....tandatangan utk KONTRAK baru....he3


group last kena inteview...iqmal.faliq n mudd

sempat lagi tangkap gambar after class...



ehmm...selesai gak interview nie walaupun aku punya interview xsbaik mcm aizat....juz dpt 3 n 4 jek....xmcm aizat...dia sorang je yang ada dapat 5....yang lain standard 3 n 4...hu3



p/s:seronok sangat time class nie...


1 pengkritk ceritera duniaku:

nyda said...

wah
teringat plak zaman muda2 mase kat U dulu
penah gak wat aktiviti ni..
eheh~

(bajet jer..padahal baru tinggalkan zaman U 3 bulan lebih..hik3)

Popular Posts

Popular Posts since May 2010