Sunday, September 21, 2008

kencana pawana hangout: episod 2...

assalamualaikum semua...

kali ini aku akan bercerita kat korang tentang hangout episod 2 kencana pawana...setelah hangout episod 1 yang tidak seberapa meriah yang telah di lakukan oleh daoz,tito,yusry,k n badd....

maka,untuk hangout episod 2 ini....tanpa ada perancangan rapi...kitorg pun gigih utk keluar berbuka puasa bersama kesemua ahli2 kencana pawana yang gempak giler dgn abg niezam...

di sebabkan hari rabu lepas kitorg ct...maka kitorang decide utk keluar ptg rabu tue....

berbuka pose kat tanjung lumpur...apa yang lumpur pun aku tak tau...

ok lah...aku malas nak tulis panjang2..hu3 kalau korang nak baca cerita selanjutnya...buka je blog daoz...










before kitorang pergi utk makan bersama2...aku,daoz,tito,kak syikin n k yunika....keluar bersama..coz kak syikin nak pergi beli kain langsir katanya....tapi dorang tak join kitorang la...

so...time kak syikin tgh cari kain langsir utk raya...maka kitorang pun pergi la jalan2 kat depan masjid kuantan tue...meriah je aku tengok baazar kat situe...

lepas tue kitorang g ECM...coz kak syikin nak cr kasut bertumit tinggi...wah...very da raya nak pkai kasut tinggikan...yelah sesuai la utk kak syikin he3

kak ECM tue sempat lg kitorang tangkap2 gambar...motif sgt...


kat ECM la kitorang berbuka pose...kat big apple...ala2 org putih buka pose mkn donat...tak kenyang pun...tp nak bt mcm mn...alas perut je la..hu3

then baru kitorang pg tanjung lumpur....






nampak tak muka2 tak sabar nak mkn...he3


dalam beberapa minit....tetiba je makanan datang...tarar....he3 sedapnnnyaaaa~


tu dia...semua gigih tengah makan untuk mengisi perut yang kebuluran ala2 pelarian afghanistan....hu3

dan di sebabkan terlalu lapar..maka dalam beberapa minit juga makanan2 tersebut lesap dari pandangan ha3


setelah selesai makan..kami sempat merakamkan sekeping gambar bersama2 abg niezam uk di simpan sebagai kenangan...motif....di situ...


after makan je...kitorg berkonvoi ke teluk cempedak....best sangat kat sana....kitorang bt havoc dgn main permainan truth or dare...nasib baik aku tak kena...hehehe...syukur...




apa2 pun...hangout kali ie sangat best dan meriah...semoga ada lagi hangout kencana pawana episod ke 3....pasti lagi havoc....



p/s; mesti kelab2 kebudayaan yg lain
jeles tgk kitorang he3
oppss,...xde niat nak jeleskan pun...ha3



0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010