Monday, September 15, 2008

mengintai langit...

dulu..
aku gigih mengejar pelangi...
namun..
bila masa menyedarkan aku akan realiti sebenar...
baru ku sedar....
dia bukan milikku...
dan aku sedar...
siapa aku dan apa mahuku...

kini...
bukan pelangi yang ku kejar...
aku hanya mampu untuk mengintai langit...
menanti suatu yang tidak pasti...


terimalah lagu ini utk anda semua...

coco-mengintai langit


Setiap hari ku tulis
Yang ku telah jatuh cinta
Tapi ku rasa bersalah
Tidak ku nyatakan padamu

Adakah engkau merasa
Apa yang sedang kurasa
Terpanah tancap asmara
Harapnya kau dah terima

Maafkan aku kerna menyintamu
Maaf jika ku tak padan dengan mu
Tapi ku berjanji
Kau juwita hati
Akan ku jaga hingga akhir nanti

Maafkan aku terus memujamu
Maafkan aku yang terlanjur merindu
Di dalam hujan renyai
Aku mengintai langit
Mengharap engkau akan setuju
Menyintai aku

Menyanyi dan bisikanlah sayang
Baik nyata dalam jiwa
Tak tahan rasanya menanggung kasmara
Agar dapat ku lelapkan mata
Mengkhayalkan mu
Bermimpikan mu
Sepanjang malam ku


p/s: dalam proses memulihkan diri yang terluka....


4 pengkritk ceritera duniaku:

nsamsudin said...

macam familiar je lagu ni

azwan bamadhaj said...

erm..

xpe... sabar dalam mencari erti hidup..

DeWi said...

hu~ besh lagu neee~ bole wt cdehy jek... suda la..... jgn dgr lagu cdehy2.. bole saket jiwa wehy..

jumapx said...

to madam mala...

sah2 kenal kan..mdm dah post lak kat blog mdm ha3

tapi sy siap ada lagu lg...he3


to abg wan...

tgh bersabar la nie...hu3


to dewi hati...

ha3 suka gak ke lagu nie...maslahnya kan dewi laptop sy audio ada masalah...so klu bk blog nie xde dgr pun lg dia ha3


salam ramdhan semua~

Popular Posts

Popular Posts since May 2010