Thursday, October 9, 2008

akhirnya dia lepaskan....



assalamualaikum...

salam syawal ke 9....

alhamdulillah....aku memanjatkan syukur pada yang esa....kerana akhirnya membuka hati pak lah 'kesayangan' rakyat untuk melepaskan jawatan beliau pada mac depan...

demi rakyat dan parti tercinta katanya...sebab itulah beliau melepaskan jawatan seawal setahun dr plan peralihan kuasa yang di canangkan sebelum ini...

beliau juga telah mengumumkan tidak bertanding utk presiden umno mac depan...

mungkin aku adalah antara berjuta rakyat di malaysia yang gembira dengan keputusan ini...aku tersenyum lebar sambil dalam hatiku...'akhirnya dia lepaskan juga...'

gembira kerana dengan perunduran beliau ini maka malaysia akan dapat bernafas semula dalam atmosferanya sendiri...setelah jelebu yang amat teruk tanpa sebarang langkah terbaik utk di ambil bagi membaik pulih...

mungkin ada yang akan berkata...kenapa tak letak jawatan je semalam kan lagi bagus....tapi bagi aku...bulan mac itu adalah satu masa yang sesuai...biarlah dia melepaskan dan menyelesaikan apa yang belum dia selesaikan...

dia dah buat keputusan letak jawatan pun aku dah bersyukur....he3

so...siapakah yang akan bakal bertanding dalam presiden UMNO nanti? siapakah yang akan mencabar najib utk jawatan tertinggi itu...ehmmm...pasti menarik....tak sabar nak tunggu kenyataan2 dr pemimpin2 umno nie....he3

tapi kan yang aku kelakar...ada gak yang tak popular tue tak sedar diri nak bertanding utk jawatan MT umno...hu3 mcm leh menang jek...simpatlah hajat tue ketepi dulu...tunggu dah popular baru lah leh bertanding k...

ehmm...apa2 pun...marilah kita menghitung hari utk pak lah meletakkan jawatan beliau sebagai PM malaysia yang ke-5....


p/s: tak sabar nak tau sape PM ke-6...he3



click HERE to view my recent rank and do vote for me k!

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010