Saturday, October 11, 2008

dilema~

aku dilema...
dalam mencari sinar di dalam hati...

adakah harus aku lupakan
dan membiar ia pergi

sedangkan langkah ini sudah pasti..

namun..
haruskah aku
membuat rembulan tanpa cahaya...
bintang tak keruan keseorangan..

bukan ku mahu
tapi ianya mesti

kerana aku harus kembali
kepada fitrah...

rumput harus sedar...
letaknya di bawah...
langit harus yakin
tempatnya di langit...

kenyataan ini harus ku terima...
agar di sana kelak...
berada di taman yang indah~

biarkan dilema ini terlerai...
terlerai dan terurai...

agar aku pasti
dengan apa yang aku lakukan...






click HERE to view my recent rank and do vote for me k!


1 pengkritk ceritera duniaku:

nota.kematian said...

usah biarkan hidup anda dalam dilema.
bangun dan teruskan kehidupan.

kerna ini hidup,
kamu punya pilihan untuk menghidupkannya atau mematikannya...

kamu pilih !

Popular Posts

Popular Posts since May 2010