Tuesday, October 28, 2008

good luck final exam!!!


di kesempatan ini aku ingin mengucapkan good luck utk semua rakan2 yang berada di UMP terutamanya...dan juga rakan2 yg aku sayangi di mana saja anda belajar....

semoga dapat menjawab peperiksaan dengan jayanya...ingatlah...usaha + doa = kejayaan.....pegang formula itu dalam hidup...dan pasti kejayaan akan ada di samping anda...dan terus di genggaman anda...

dan sepanjang minggu study week ini juga...tidak akan ada entri baru yang akan aku post ke dalam blog ini....

tapi...anda semua masih boleh mengetahui cerita2 alif ba ta duniaku melalui blog extended aku yang baru aku buat...yang ramai tidak tahu...he3

dengan ini aku istiharkan (poyo jek....)...silalah melawat blog extended aku iaitu DI SEBALIK LAM ALIF DUNIAKU.....

ok la...sampai sini saje....sampai jumpa lagi semua....

salam syg dr jumain....

p/s: banyaknya nak study hu3
doakan aku berjaya k...


8 pengkritk ceritera duniaku:

nyda said...

i will always pray for u bro!
all da best k~

salam sayang
-sis nyda-
(",)

patungcendana said...

good luck!!!!

jumain said...

tq to kak nida n patung cendana...i will do my best k....

WanHidayat said...

Salam dik....good luck..

Teruskan usaha...dan berdoa....

InsyaAllah akan dipermudahkan...

Aja2 fighting!!!!

jumapx said...

tq abg dayat...he3
doakan sy dpt menjawab dgn mudah :)

Ruzzaida said...

good luck jumain..

FendyHekka said...

xyah la study jumain. ko kan dah jd bintang suara asli. fail pun bleh jd artis apa...



p/s: ni reverse psychology yer...

jumapx said...

tq kak ida...good luck gak...

wah2 abg fendy...klu mcm tue lbh baik sy tak yah g study jek...terus g recording lagu he3

owh ok...reverse psychology katanya~ he3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010