Friday, October 10, 2008

hanya RM 850.30

assalamualaikum....

salam syawal ke 10 kepada semua pembaca...

mungkin ada di antara kita sekarang sudah memulakan utk puasa 6...tak kurang juga yang mengganti puasa...he3

aku nak cerita sikit tentang apa yang aku tengok tengah hari semalam...ketika aku pergi lunch....time aku nak balik ke rumah....tetiba ada sebuah motosikal yang lagaknya seperti untuk di jual...

maka aku dengan segelombolan budak2 class aku pun menghampiri motor tersebut...

sesuatu yang membuat kitorang rasa sangat kelakar...ehmmm...sape la bt benda nie kat motor nie kan...he3

nak tau pe...ni ha...





nampak tak motosikal n harga dia? yang kelakarnya ialah dia jual motor tue sgt murah...then yang kelakar si penjual boleh meletakkan harga syiling kat belakang...

motif letak 30 sen kat belakang...ha3

ehmmm...untuk sesiapa yang tertarik utk beli...silalah dial no.tel yang tertera ha3....nie bukan main2...tapi betul2...

tak pasal2...motor nie dapat iklan free kat blog aq ha3 confirm aku tuntut royalti kat penjual nie nanti kalau dah terjual motor nie kelak...he3



p/s: jual2...sape mau beli ini motor..ha3




click HERE to view my recent rank and do vote for me k!


2 pengkritk ceritera duniaku:

FendyHekka said...

errr... kalo beli dapat tuan dia skali x? ha3. apsal korg xbeli? senang nk fetch aku nnt kalo aku dtg UMP.

jumapx said...

laha~

tak de maknanya beli dapat tuan...ingat nie beli apa? ha3

ala,...xde duit la nak bli...he3

abg fendi nak ke kitorg fetch guna motor...mana standard...

kena la limosin ke....bmw ke...meredes ke...kan lagi meletop...baru sesuai...ha3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010