Saturday, October 18, 2008

perindu~

aku rindu pada bintang di langit...
aku rindu pada rembulan di malam hari...

aku rindu pada mentari di pagi suci...

aku rindu pada pelangi berwarna...
aku rindu pada hujan menyuburi bumi...

aku rindu pada tanah yang berbakti...

aku rindu pada awan yang melindungi...

aku rindu pada burung yang berkicau...
aku rindu pada alam semesta yang sementara cuma...


atau...

adakah aku seorang perindu...

merindu pada sesuatu yang tak kan mungkin ku miliki...???

dia bukan yang ku mahu...

dia bukan yang aku impi...


namun rindu itu bertandang lagi...
rinduku pada seorang perindu...

perindu yang menanti bulan jatuh ke riba~


p/s: aku rindu mendengar gemersik suaranya~





click HERE to view my recent rank and do vote for me k!


2 pengkritk ceritera duniaku:

you are now in my zone said...

kemain bermadah! ;)

patungcendana said...

Bulan tak selalu purnama. mentari takkan sentiasa menyinar.Mendung tak semestinya hujan andai
cinta mu sekuat akar.

Popular Posts

Popular Posts since May 2010