Sunday, October 19, 2008

pilihanraya PERKASA 08/09

Assalamaulaikum...
salam syawal ke-19 dan selamat berhujung mingguMyEm0.Com

semalam bersamaan 18 oktober 2008...telah di adakan pilihanraya bagi memilih ahli Majlis Tertinggi persatuan kejuruteraan awam (PERKASA).

aku mengundi lambat sikit la dalam ptg...he3 sebab hujan tgh hari tue hu3 so aku dgn che am pun gigih pinjam motor K utk pergi ke blog w utk pergi mengundi....



ummi n bdk2 kuliah aku gigih jadi SPR...


keadaan dalam tempat mengundi...



siapa yang aku undi? undi adalah rahsia MyEm0.Com

ini adalah senarai pemenang dan bakal menjadi MT PERKASA 08/09.....tahniah aku ucapkan...semoga menjadi MT yang berjaya membawa PERKASA lebih di pandang gah oleh warga UMP mahupun malaysia...


CALON-CALON YANG MENANG


1 AFIQ B. MOHAMAD NOR 378
2 MUHAMAD IQMAL B. MUHAMAD SHAH 332
3 AMYRYANA BT. POHAN 297
4 FARAH NORHAZRINA BT. ROSLI 284
5 HASSAN B. HISHAMUDDIN 270
6 MOHAMAD HELMI B. OTHMAN 246
7 MOHD FAUZI B. ABD GANI 237
8 SYAFIQAH BT MOHAMED SALLEH 234
9 KHAIRULL AZMAN B. SALLEH 227
10 TAN ENG SIAN 220
11 SITI NUR AFFIZA BT. MD YUSUF 219


sentap gak la coz ada 2 3 orang member aku tak menang..MyEm0.Com tapi nak ucapkan tahniah kat iqmal n afiq coz dapat jd MT PERKASA k....MyEm0.Com




p/s: ehmm tak pernah pun lagi terlibat
aktiviti PERKASA MyEm0.Com






click HERE to view my recent rank and do vote for me k!




0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010