Thursday, November 6, 2008

paper fluid suam2 kuku~

assalamualaikum...
hye semua...
hari nie adalah paper ke dua aku...
iaitu fluid mechanics...

sebelum exam tue memang aku dah bt persediaan yang baiklah...
soalan2 past year pun aku dah buat...

so...
time kat dalam exam tue...
time tgk soalan exam...
aku terkedu...
sebab soalan dia pelik sikit...
macam susah jek..hu3
time tue aku tenangkan hati...
sebab nak positifkan diri...
supaya boleh buat..hu3

so...aku pun cuba untuk menjawab soalan yang ada...
5 soalan semua dalam masa 3 jam...
jawab punya jawab...
tersangkut...
sebab tak tau nak buat...khua3
nak nangis jek...
tengok budak2 lain kat dlm dewan tue pun...
semua buat muka...ada yg gigih menjawab..ada yang tengah mengalamun mcm aku...he3
dan yang paling kelakar...
sebab tak tau nak buat...
bdk2 nie asyik2 bergilir2 ke toilet...
aku pun tak faham...
aku jawablah semua soalan...
ada yang boleh aku selesaikan ada yang separuh jek...
tapi tu pun belum tau lagi betul ke tak...
tak yakinlah...hu3
jeles jek aku tgk bdk cina jwb soalan...
gigih hingga mini2 terakhir...
aku 30min b4 hbis tue dah menyemak soalan dah...
sebab aku tak tau dah nak bt pe...he3

terasa lama sangat 3 jam kalau kita tak tau nak jawab..
klu tahu aku rasa memang tak cukup la kan...
aku malas nak keluar awal...
sebab mana tau tgh2 mengalamun tetiba dpt idea kan...he3
sape tahu...

so selesailah sudah paper aku yang kedua...
respons budak2 nie pun kata susah paper fluid nie...
so kiranya bukan aku seorang jek la yang tak leh jawab...
ramai lagi yg mcm aku...

yang paling aku sedih...
balik2 jek bilik...
aku terus cek cary mark aku...
tgk2...hu3 sedih giler...
rendah nak mati...
aku terus down beberapa minit...
adakah aku akan merasa paper 'repeat' hu3...
tak nakkkkkkkk...
bertafakur dan menilai diri sekejap~

ehmm...aku terus pg makan tengah hari tue..
bersama mdm mala,tito,daoz,azim dan abg faiz...
lepas tue hilang lah segala tekanan dan perasaan...
aku pasrah...
lagi pun keputusan belum keluar lagi...
lagi pun aku kena positifkan diri...
sebab isnin nie paper last aku lak...
kena study betul2....
subjek theory of structure.....
wish me luck k...


p/s: tue la akibatnya kalau
tak buat test betul2...
bt terbaik final pun tak guna rasanya hu3


2 pengkritk ceritera duniaku:

Kadrieana Zahiera Yasin said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Kadrieana Zahiera Yasin said...

laha...baru ingat nak edit cmmnt tue...kejis sangat

Popular Posts

Popular Posts since May 2010