Thursday, November 20, 2008

senarai lagu semi final AJL23...

Assalamualaikum....
untuk menyampaikan hajat faiezi...
maka aku gigih mengupdate blog ini untuk dia...he3
nah ini dia senarai semi final AJL23...

SEMIFINALIST ETNIK KREATIF (28 Nov - 9.00mlm )

1. Persoalan Cinta (Farahwahida)

2. Doa Dalam Lagu ( Mawi dan Heliza)

3. Jarak Rindu (Azfar OIAM)

4. Panas (Ifa Raziah)

5. Songo (Amy SEARCH)

6. Dusta Berkalang (Aiman Akademi Nasyid)

7. Lambaian (Fazli Zainal)

8. Pujangga Merindu (Syura)

9. Puteri Tarian Kaseh (Anis Aneesa)

10. unknown ~


SEMIFINALIST BALADA ( 5 Dec - 9.00mlm)

1. Ada Untukmu (Nubhan)

2. Tanpa (Sixth Sense)

3. Cinta Terhalang (Bob)

4. Cuba (Faizal Tahir)

5. Sampai Syurga (Faizal Tahir)

6. Lagu Kita (Aizat)

7. Sejauh Ini (Dina)

8. Teman Terulung (Anuar Zain)

9. Dingin (Ziana Zain)

10. Hanya di Mercu (Ayu OIAM)

11. Bila Terasa Rindu (Dafi)

12. Bila Nak Saksi (Spider)


SEMIFINALIST POP ROCK (12 Dec - 9.00mlm)

1. Aku Stacy (Stacy)

2. Rimas (Fabolous Cats)

3. Aku Lebih Tahu (Mila)

4. Mila Bila Cinta (Mila)

5. Kalis Rindu (Elyana)

6. Mabuk (Spider)

7. Cinta Si Rama - rama (Hattan)

8. Ku Merindu (Shah n Ella)

9. Lagu Untukmu (Meet Uncle Hussein)

10. Bukti (Fiq)

11. Separuh Masa (The Lima)

12. Yang Pernah (Estranged)


melihatkan kepada finalis sudah pastinya membuatkan aku mencongak...antara lagu2 yang aku pasti akan berjaya ke final AJL23....

untuk kategori etnik kreatif....aku tak tau satu lagupun...hu3 lantaklah...memang tak tahu nak ramal lagu mana yang masuk....

untuk kategori balada...sangat fight....tapi yang aku rasa masuk sudah tentunya antra 2 lagu faizal tahir or dua-dua lagu dia masuk....(dapatlah dia balas apa yang dia tak buat untuk AJL22)
selain itu,lagu tanpa,cinta terhalang,dingin, dan lagu kita yang aku rasa ada peluang besar untuk masuk final...dan lagu2 nie juga lagu2 yang aku suka he3

untuk kategori pop rock pulak...sah2 la aku nak lagu kalis rindu dan yang pernah masuk final...sebab lagu tue unik...selain tue,aku stacy dan aku lebih tahu gak boleh fight utk masuk final...tapi jangan pandang rendah denagn lagu untukmu...sebab lagu nie pun lain dari yang lain malahan vocal penyanyi nie gak lain dari yang lain....lagu mabuk dan cinta si rama-rama jugak tak boleh pandang rendah...yang lain tue boleh lah tahan...

apa2 pun kita tunggu je keputusannya k....he3


p/s: aku nak lagu tanpa,lagu kita.& cuba
untuk masuk ke final he3




click HERE to view my recent rank and do vote for me k!


1 pengkritk ceritera duniaku:

. said...

Tq atas pengupdatan ini...haha aku malas nak anta komen..tadi aku dah wat panjang2 pasal ramalan aku..tetiba internet gile, x de back up, yang anta tu hilang........

Popular Posts

Popular Posts since May 2010