Tuesday, December 30, 2008

kembali dengan harapan yg baru~

assalamulaikum~
salam sejahtera...semoga anda semua di rahmati olehNYA...

ehmmm...agak lama aku tidak mengupdate blog kesayangan aku ini....berkurun jugak la...tapi nak bt mcm mana..klu tuan dia duti maka blog dia pun bercuti gak la kan...he3

aq pasti ada di antara pembaca blog aq nie yg setia dan rajin buka blog aq....aq ucapkan seribu kemaafan sebab dah lama xupdate blog....genap sebulan aku membiarkan blog ini tak berupdate...hu3 terkilan jugak la xupdate blog sepanjang disember nie...sedangkan byk cerita2 yg aku nak kongsi dgn korg semua...

kembali pada tajuk entri aku kali ini....

ya...kini aku kembali kepada kehidupan universiti aku...dimana hari ini bermula class pertama aku...walaupun aku rasa hari nie class tak akan start lagi....lg pun ramai lagi bdk2 nie tak blk U....hari nie jugak aku kena uruskan subjek yg aku nak amik memandangkan 2 subjek yg sepatutnya aku amik tak dapat nak amik...sebab aku tak lulus subjek theory of structure....sangat sentap dgn dugaan ini...satu lagi ujian untuk aku....maka skrg nie aku hanya ada 11jam kredit....kekurangan 1 jam kredit....min 12 jam kredit....so hari nie aku kena jumpa P.A aku utk tanya subjek apa yg spatutnya aku cover balik...nie la masalahnya bila fail subjek berantai...nak kata tak belajar...belajar gak...tapi nak bt mcm mn dah takdir....tak kan kita nak ubah takdir pulak kan...itu gila namanya...

walaupun dalam hati aku sekarang nie masih ada rasa kecewa walaupun telah puas aku memotivasikan diri....aku cuba gak utk tanamkan benih2 positif dalam diri...untuk berazam buat yg terbaik utk sem ini dan akan datang...sebab aku tau aku BOLEH...he3

ok lah....
aku rasa sudah masanya aku melelapkan mata...
penat sgt hari nie...hu3

tapi seblum tue...
ada beberapa wish aku nak buat...

  • tahniah utk team debat UMP 2008....walaupun tidak berjaya utk ke suku...tapi kita dah bt yg terbaik....tahniah utk team debat bi...coz berjaya ke semi final....u guys mmg hebat....(nantikan entri khas utk royal k)
  • tahniah gak utk team zapin ump...yang mana telah berjaya meletakkan ump di tangga ke-6 dan terlgolong dalam anugerah perdana....hebat mmg hebat walaupun hanya berlatih 5 hari...kalau sebulan mesti boleh jadi johan...he3
  • wish bufday utk semua org yg aku kenali yg lahir pada bulan 12 nie...terutamanya sahabat baik aku arechap,abg wan,abg raja dan semua rakan2 yg aku kenali...tak tersenari klu aku tulis kat sini...he3
  • happy chrismas day to semua yang menyambut hari natal nie....terutama sekali utk tio lamat anak jayan....semoga hari natal kali ini membawa seribu kebahagiaan...
  • selamat menyambut awal muharam jugak kepada semua umat islam...semoga penghijrahan kita pada tahun ini akan lebih menjadi realiti dan bermakna dalam hidup kita k....hayati lah islam itu dari hati yang tulus bukan dari mata dan fikiran akal semata2...
  • dan terakhir....good luck utk semua rakan2 yg akan memulakan kuliah....belajar lah rajin2 k...utk kebaikan diri,keluarga,agama dan negara...ha3

sampai jumpa lagi....
salam sayang dari alif ba ta duniaku~

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010