Thursday, January 1, 2009

banjir di ump???

Assalamaulaikum...
salam sejahtera dan semoga anda semua senantiasa di rahmati dan di berkati hendakNYA...
semoga permulaan hari dalam tahun baru ini membawa lebih makna kepada anda semua...

baiklah...
mesti korang akan terkejut dengan tajuk entri nie kan...he3
petang tadi aku ada training tarian....
sampai ke petang...
duk asyik menari-nari tue...
tetiba hujan lebat...
maka terpaksa lah kitorang duk lepak kat astaka ump yg serba 'indah' tue...hu3
sampai tertido kejap...hu3
then terpaksalah jugak meredah hujan utk balik rumah...

tetiba bila sampai KK2 jek...
pelik nape org kat luar rumah...
rupa2nya jalan kat depan rumah banjir....
meriah jek...
apa lagi,....
budak2 M40 terus pg main hujan...
meriah jek...
bdk2 rumah lain tue...
siap sempat pergi main perahu kertas....
aduh...
teringat zaman kecik2 dulu...
tiap kali hujan je...
gigih bt perahu kertas...
then letak kat longkang yang mengalir...lepas tue lumba la perahu sape sampai dulu ke penamat...hahahaha....

nie antara gamabr yang sempat aku titipkan buat anda semua....





gambar blur lak he3...
ok lah nak pg mandi...
chow dulu he3


renungan bersama:
kadang2 kita terfikir...
rindunya saat2 masa yg telah berlalu...
terasa ingin kita ulang semula...
tahu tak sebab mengapa?
sebab kita tidak pernah rasa puas dalam diri...



5 pengkritk ceritera duniaku:

Sengal Ubi said...

Depan rumah aku tak banjir pun. Mungkin berkat kita orang gotong-royong pagi tadi. Saja nak stress kan perkataan gotong-royong tu. Hahaha~

patungcendana said...

best nya main hujan...huhuhu...

happy 2009!!!

law said...

hahaha..tahniah la ye..
hadiah utk korg sempena taun baru nie..hehe

jumapx said...

to sengal ubi....
wah rajinnya berrgotong royong...
korg pg korek longkang rumah korg ke bg bersih he3 await tak jak...hahahaha

to patung cendana...
mmg bes mdm....he3

to law...
laha je hadiah thn br..
hujan rahmat tau...

Raja Azrul said...

sentap...ump banjir...!!

zaman abang dulu takde pun ump banjir..nie mesti ada sumting berlaku di ump...hehehe

Popular Posts

Popular Posts since May 2010