Sunday, January 11, 2009

di wordpress



assalamualaikum semua
selamat berhujung minggu...

owh ya...
ini sekadar pemberitahuan
kepada anda semua

kini aku akan berblogging di wordpress
tapi jgn risau...
aku masih bergiat aktif di blogspot...
sebab blog ini adalah jiwa aku
aku tak kan pernah meng'anak tirikan' nya...he3

entri sebelum ini juga aku ada memberitahu
yang aku ada blog
di sebalik lam alif duniaku
iaitu blog blogspot aku yg lg satu...
yg aku rasa ramai yg tidak ketahuinya...
maka aku telah pun mengimport
blog tue ke blog wordpress aku...
yg kat blogspot aku dah delete

inilah org kt bila dah
terlalu gila memblogging he3

salam sayang dr alif ba ta duniaku...
welcome to my 'di sebalik lam alif duniaku'


1 pengkritk ceritera duniaku:

bd fabregas said...

pada pendapat aku la, kalo sekadar nak pakai platform free, better pakai blogspot jek pasal lebih mudah & tahap SEO blogspot lebih tinggi drpd wordpress.. tp kalo nak yg berdomain dan hosting sendiri a.k.a berbayar, better pakai platform wordpress pasal byk plugin yg best2..

Popular Posts

Popular Posts since May 2010