Wednesday, January 21, 2009

dia bukan utk hati si dia


dia...
yang dulu ku cinta
namun sudah berpunya

dia memilih dia..
aku
terus terluka
lama juga hati ini melara

kini
aku dan dia
hanya sekadar teman
untuk aku berkongsi cerita
tatkala hati merasa penat
dengan kehidupan dunia...

aku bisa menerima
hanya sekadar teman

cukup
apa yang pernah aku lalui
mencintai org yang suda di punyai
perit & pedih
itu yang aku lalui..

kini
dia dan hati si dia
sudah tidak bersama

aku
hanya terdiam & membisu
tidak mahu ambil tahu
atau mahu ambil pusing
kerana itu pilihannya dulu
yang harus dia terima

tiada jodoh
itu kata dia...

jika dulu
dia pilih aku
adakah situasi ini akan berlaku???

aku
yang masih menyimpan perasaan~



3 pengkritk ceritera duniaku:

materialgalz said...

weit.. ni lagu ke.. puisi ke.. hasil ciptaan ko?

patungcendana said...

jangan simpan perasaan tu....terus gali lubang dan tanam je...

jumapx said...

to materialgalz...
hasil ciptaan aku la...
tulus dari hati tau...he3 (poyo)

to patung cendana...
hahaha
mcm mn nak tanam mdm klu tak dpt pun benda nak tanam hu3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010